news08.net/ads.txt

הונאה נוספת: זיוף רישיונות נהיגה ושימוש בפרטי כרטיסי אשראי גנובים

יחידת ההונאה של מחוז דרום עצרה שלושה חשודים שמטרתם לבצע הונאות בהיקף של עשרות אלפי שקלים

בחודשים האחרונים התנהלה חקירה סמויה ביחידת ההונאה במחוז דרום, בחשד לביצוע עבירות הונאה וזיוף של רישיונות נהיגה ושימוש בפרטי כרטיסי אשראי גנובים.

מחומרי החקירה שהצטברו עולה כי 3 חשודים שפעלו בצוותא, זייפו רישיונות נהיגה למטרות מכירה ועשיית רווחים, כאשר הרישיונות המזויפים נמכרו לכאורה באלפי שקלים. עוד עלה חשד כי החשודים רכשו כלי רכב מחברות ליסינג באמצעות מימון של החברה, וזאת בהצגת פרטים ותיעוד מזוייף ובהמשך, היו מוכרים את כלי הרכב וגורפים לכיסם עשרות אלפי שקלים במרמה.

עם המעבר לחקירה גלויה, פשטו חוקרי יחידת ההונאה ביחד עם בלשי ימ”ר נגב ולוחמי יס”מ על בתיהם של החשודים וביצעו חיפושים, במהלכם נתפס רישיון נהיגה מזויף וציוד לזיוף מסמכים לכאורה. בנוסף נתפס רכב יוקרתי כאשר עפ”י החשד נקנה במרמה מחברת ליסינג והיה מועמד להימכר לאדם תמים. שני חשודים שהיו בדרכם לביצוע עיסקת מכירה של הרכב נעצרו וכן, חשודה נוספת נעצרה בבית עסק לאחר שהגיעה לאסוף מוצרי חשמל שרכשה עם פרטים מזויפים.

במסגרת החקירה בחשד לקבלת דבר במרמה ועבירות ברכיב חיוני, הובאו היום שלושת החשודים לדיון בבקשה להארכת מעצרם בבימ”ש השלום בבאר שבע שם הוארך מעצרם עד לתאריך 3.1.23.

צילום: דוברות המשטרה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן