news08.net/ads.txt

הונחה אבן הפינה למכון התקנים באופקים

מכון התקנים הישראלי הוא הגוף הטכנולוגי הגדול בישראל, ופעילותו מסייעת לכל מגזרי המשק

אבן הפינה לסניף הדרומי החדש של מכון התקנים הישראלי הונחה ביום שלישי באופקים.

בסניף החדש יוקמו מגוון של מעבדות, ביניהן מעבדת אגרוטק, מעבדת תאימות אלקטרומגנטית ומעבדת אנטנות. מעבדות אלו ישרתו את הייצוא והתעשייה המתקדמת, ויהוו מרכז טכנולוגי חדיש שיוביל בדיקות בטיחות ואיכות ברמה בין-לאומית.

הנחת אבן הפינה התקיימה במעמד שר הכלכלה והתעשייה, ניר ברקת, שהגיע לעודד ולחזק את תושבי הדרום, עובדי מכון התקנים, ראש עיריית אופקים, איציק דנינו, יו”ר מכון התקנים אייל חיימובסקי ומנכ”ל מכון התקנים ד”ר גלעד גולוב.

“דווקא עכשיו, החלטתי שמכון התקנים יעבור לעיר אופקים שממשיכה לצמוח ולשגשג, על אף הנסיונות של הטרוריסטים לפגוע בעיר”, אמר שר הכלכלה והתעשייה, ניר ברקת. “המסר שלנו לטרור הוא שאנחנו ממשיכים לבנות את מדינת ישראל, לחזק אותה ולהביא אותה לשיאים חדשים. כל ניסיון שלכם לפגוע בנו רק מחזק אותנו ומגדיל את המוטיבציה שלנו. ידידי ראש העיר, איציק דנינו שעושה עבודה יוצאת דופן מוכיח כי ביסוס העיר בהיבט הטכנולוגי הוא צעד משמעותי בפיתוחה. במיוחד אחרי ניסיונות אויבנו לפגוע בנו, כעת אנחנו מחזקים את אופקים ומעצימים אותה צעד נוסף קדימה. המעבר של מכון התקנים לאופקים יביא איתו מקומות עבודה חדשים רבים ויגדיל את הביקושים בעסקים בעיר. אופקים אנחנו איתך״.

“זהו ציון דרך משמעותי וצעד חשוב נוסף בצמיחה של אופקים”, אמר ראש עיריית אופקים, איציק דנינו. “הקמת מכון התקנים בעיר היא לא רק הוכחה ליכולת של אופקים למשוך אליה מוסדות מובילים ולשתף פעולה עם גופים חשובים במשק, אלא גם הזדמנות ייחודית להטמיע כאן טכנולוגיות חדשניות שישרתו את תושבי הדרום ואת כלל התעשייה הישראלית. אנו מודים לשר הכלכלה, ניר ברקת, ולמנכ”ל מכון התקנים, ד”ר גלעד גולוב, על השותפות לחזון, ומצפים לפירות רבים לטובת העיר והתושבים”.

“אנו מקפידים להוביל ולהיות בחוד החנית של הידע הטכנולוגי וההנדסי, בכדי לקדם יזמים ולעודד את החדשנות בארץ”, הוסיף מנכ”ל מכון התקנים, ד”ר גלעד גולוב. “אנו בטוחים שבעזרת הבדיקות שנבצע כאן באופקים בעזרת טובי עובדינו ובעזרת ציוד חדיש ומתקדם, נשרת את אלפי לקוחותינו”.

מכון התקנים הישראלי הוא הגוף הטכנולוגי הגדול בישראל, ופעילותו מסייעת לכל מגזרי המשק.

המכון פועל על פי חוק התקנים והוא מתמקד בתחומי התקינה, הבדיקות, האישורים, התעודות והענקת הידע באמצעות מכללת מכון התקנים.

 

◼️ חדש! לקבוצת חדשות הביטוח הלאומי / חברת חשמל / דלק וגז / תאגידי המים / שירותים לציבור לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות אופקים בווטסאפ לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית אופקים

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
אנשים טובים
אנשים טובים
11 days ago

אני זוכר את שר האוצר פנחס ספיר מניח את אבן הפינה לבריכה באפקים של אז

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
אנשים טובים
אנשים טובים
11 days ago

אני זוכר את שר האוצר פנחס ספיר מניח את אבן הפינה לבריכה באפקים של אז

דילוג לתוכן