news08.net/ads.txt

הוקם שיטור יישובי בקריית עקרון נגד מפירי הנחיות הקורונה

בקריית עקרון התקיים אימון הקמה לשיטור יישובי במהלכו הרשות קלטה שוטרי סיור שיחד עם פקחי הרשות, יהוו כוח משולב שעיקר משימתו אכיפת עבירות קורונה ובמקביל אכיפת עבירות איכות חיים. השילוב ושיתוף הפעולה בין הרשות למשטרה יבטיח עמידה בהנחיות משרד הבריאות בנושא המלחמה בהתפרצות נגיף הקורונה וכן ישפר את נושא הביטחון והפיקוח היישובי. 

שרון לוי, מנהל מחלקת הפיקוח ואיכות הסביבה: “הקמת שיטור יישובי ושילוב כוחות של משטרה ופיקוח יהווה מכפיל כוח באכיפת עבירות קורונה ועבירות איכות חיים. אני בטוח כי קליטת כוח שכזה ישפר את תחושת הביטחון והפיקוח בקרב התושבים שלמענם אנו עובדים יומם וליל”.

חובב צברי, ראש המועצה: “ברכות למחלקת הפיקוח שלנו בניהולו של שרון לוי על פועלו להבטחת האכיפה כאן ביישוב. אני שמח על שילובם של שוטרי הסיור החדשים במערך האבטחה של היישוב וסמוך ובטוח שהם יעשו עבודתם נאמנה. זהו עוד צעד חשוב של המועצה להבטיח את הביטחון האישי והביטחון היישובי של התושבים שלנו מפני עבירות פשיעה והפרות הנחיות הקורונה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן