הוקמה הנהגת בקעת אונו של תנועת הצופים

הנהגת הבקעה החדשה מורכבת מהרשויות – קריית אונו, גני תקווה, סביון, אור יהודה ויהוד-מונוסון ומשרדיה בקריית אונו. הקמת ההנהגה באה לתת מענה איכותי לפעילות תנועת הצופים בערים ולחזק את העבודה המשותפת בין הרשויות לתנועת הצופים.

הנהגה חדשה הוקמה בתנועת הצופים, לאחר שנים רבות בהם שבטי הצופים בערי בקעת אונו היו משוייכים להנהגות אזוריות שונות, בסיום תהליך משותף של מעל שנה יחד עם רשויות הבקעה ותנועת הצופים.

הנהגת הבקעה החדשה מורכבת מהרשויות – קריית אונו, גני תקווה, סביון, אור יהודה ויהוד-מונוסון ומשרדיה בקריית אונו. הקמת ההנהגה באה לתת מענה איכותי לפעילות תנועת הצופים בערים ולחזק את העבודה המשותפת בין הרשויות לתנועת הצופים.

לטקס ההכרזה, חנוכת המשרדים וגזירת הסרט, הגיעו נציגים מכל השבטים בהנהגה החדשה והופיעה בו להקת “קרוון הידידות” של התנועה. כיבדו את הטקס בנוכחותם כל ראשי הרשויות השותפות וגם הוצגה בו ראשת ההנהגה החדשה, אסתר אלפיה, שהודתה לכל העוסקים במלאכה ואמרה: “היום יותר מתמיד ברור לנו תפקידה של תנועת הנוער בשמירה על החוסן והחברה כולה”

ישראל גל ראש עיריית קריית אונו: “התרגשות גדולה, זהו בית נפלא ועדות לשיתוף הפעולה הנפלא בין ראשי הרשויות בבקעת אונו, שמול עיניהם עומדת המטרה החשובה – ילדי וילדות הישובים שלנו, הנוער ותנועות הנוער. זו השקעה בעתיד של מדינת ישראל, ודווקא בימים אלו עם המלחמה והכאב הנורא שעוטף את כולנו, ברור עוד יותר שהם אלו שיכולים לעשות את השינוי, לקחת אחריות ולעשות את המדינה שאנחנו כל כך אוהבים הרבה יותר טובה. הנהגת בקעת אונו החל מהיום, היא ההנהגה הכי טובה בתנועת הצופים בישראל ובקרוב תהיה גם הכי גדולה בישראל”.

עו״ד יעלה מקליס, ראש העיר יהוד-מונוסון: פגשתי הנהגה מקצועית, מאוחדת ומחויבת! שיתוף הפעולה המצוין עם כלל ראשי הרשויות בבקעת אונו לקידום הנוער ולמען בניית דור העתיד, מוכיח שיחד אפשר להגשים חלומות ולנוע קדימה. אני מאחלת המשך עשייה חינוכית משמעותית לכלל ראשי השבטים, והנאה מרובה וסיפוק מהפעולות לכלל החניכות והחניכים.

ליזי דלריצ’ה ראש עיריית גני תקווה: “ההחלטה המשותפת של ראשי הרשויות בבקעה מהווה מכפיל כוח עבור בנות ובני הנוער שלנו, היא תרחיב את הפעילות ותעצים את הקשר בין התנועה לקהילה. נמשיך לקדם שיתופי פעולה שיטיבו עם התושבים ונפעל בשקיפות מול השותפים לדרך. החשיבות של שילוב דור העתיד בתנועות הנוער, החינוך לשיח שוויוני, מעורבות וסולידריות חברתית, מקבלים משנה תוקף בד בבד בעת הזו. שינויים חברתיים גדולים מתחילים לא פעם מלמטה, ואין לי ספק שבני הנוער שלנו יובילו אותם בגאון”.

מוטי לנדאו, ראש מועצה מקומית סביון: “האומץ לחלום – הכלים להצליח! זה המוטו של החינוך שלנו בסביון והוא תקף היום מתמיד. בבקעת אונו שבטים חזקים וגדולים העובדים בשיתוף פעולה מלא יחד עם מחלקות הנוער ולכן היה צורך בהקמת הנהגה שמאחדת ומגבשת את כולם תחתה. שבט “כנען” בסביון מונה כ-500 חניכים ועוד היד הנטויה. השבט שותף מלא לפעילויות החינוכיות והקהילתיות ביישוב ואני מאחל בהצלחה רבה להנהגה החדשה. אני בטוח שתביא איתה רוח רעננה, תחזק את הקשרים בין השבטים בבקעת אונו ותקדם את הנוער ומטרותיו בדרך הטובה ביותר”.

ראש עיריית אור יהודה, ליאת שוחט, מציינת: “מברכת על ההחלטה והמאמץ המשותף להקמת הנהגה חדשה לבקעת אונו שתשרת את בני הנוער הפועלים במסגרת שבט צופי יהודה ויקבלו את המענה הנדרש, הליווי והמעטפת האיכותית והטובה ביותר להעצמת הפעילות החשובה כל כך. שיתוף הפעולה בין ראשי הרשויות ומחלקות הנוער הוא דוגמה ומודל לחיקוי שאני מייחלת לכך שיתרחב לתחומים נוספים גם בשנים הבאות”.

◼️ לקבוצת חדשות – בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: ישראל פנחסוב

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן