זעקתם נשמעה | הוריה של מדלן בת ה-17 שנדרסה למוות: “זה רצח, הוא הרס לנו את החיים”

בני משפחתה של מדלן שמאילוב בת ה-17 שלפי האישום נדרסה למוות לפני כחצי שנה על ידי נהג שיכור הגיעו הבוקר (שלישי) לדיון ההקראה הראשון לאחר כתב אישום בבית המשפט. ההורים קראו לגזור על הנהג הפוגע, חייל בן 21, עונש כבד. אביה של מדלן: “הוא הרס לנו את החיים, רצח אותה בדם קר”.

 

“זו לא אותה משפחה, הוא הרס לנו את החיים”, אמר האב הרצל שמאילוב בדיונים שנערכו בבית המשפט. “זה כמו קריעה בלב, כאילו אני רואה שהוא רצח את הילדה שלי בדם קר. הוא צריך לשבת בכלא לפחות 20 שנה, הוא רצח אותה. זה יותר גרוע ממחבל, הוא בא במהירות של 180 קמ”ש כשהוא שיכור, מי יתמודד מולו? אם היה בא עם סכין הייתי יכול להתמודד. אבל הוא בא ב-180 קמ”ש, ואין מה לעשות. הבית זה לא בית, זה לא חיים, אין לנו כלום”.

מלבד זאת, האם שהתקשתה להיות באולם, קראה לגזור עונש כבד על בן ה-21. “נהיגה בשכרות זה הרבה יותר מחוסר אחריות, זה כאילו לא אמרתי כלום, אי אפשר להחזיר את הילדה”, אמרה. “אם בן אדם לא יקבל עונש כבד, זה לא ייגמר. אין חיים, אי אפשר להתאושש, אני לא מאמינה שהזמן מרפא כמו שאומרים”.

אחיה של מדלן דוד שמאילוב: “זה אדם עם עבר תעבורתי ואנשים שמכירים אותו סיפרו לי שהוא אדם אלים”, אמר “זה לא אדם שלרגע התעסק בטלפון, הוא מסתובב חופשי ברחוב, זה מחדל. אל תשתו ותנהגו, למה זה קשה לאנשים לא לשתות ולנהוג. אני לא מבין לחמה אנשים צריכים למות מדברים כאלה”.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן