הורים ללוחמים במכתב חריג לגנץ ואייזנקוט: לא נעמוד מנגד וניתן לילדינו לסכן את חייהם ברפיח

הורים מודאגים פונים במכתב ואומרים: רפיח עלולה להיות מלכודת מוות ללוחמים. סמכנו עליכם – אך לא עוד

מכתב חריג נשלח אל חברי הקבינט השר בני גנץ והשר גדי אייזנקוט. על המכתב חתומים הורים ללוחמים ביחידות השונות, לאחר שלדבריהם בחרו שני השרים שלא להיפגש עימם.

במכתב אומרים ההורים לשרים כי אינם סומכים עליהם עוד.

“… הכניסה לרפיח עלולה להיות לא פחות ממלכודת מוות עבור הלוחמים…כל בר דעת מבין שכאשר מודיעים ומתריעים כבר חודשים על כניסה לרפיח יש מי שפועל על מנת להכין את הקרקע ולפגוע בכוחות שם.”

והם ממשיכים וכותבים –

“לצערנו, וכך גם אנו שומעים מגורמים שונים, כולל הורים ללוחמים שנפצעו במהלך הקרבות, בטיחות הכוחות ושמירה על חיי הלוחמים אינם הראשונים במעלה במסגרת השיקולים אותם אתם מפעילים…חלק מן האירועים והתקריות שאירעו בזמן הלחימה ועלו בחיי הלוחמים ופגעו בבריאותם, לא היו מחויבי המציאות וחלקם לפחות נגרמו בשל שיקולים פוליטיים ואחרים. ראו לדוגמא אירועי שכונת חמד, ולא נרחיב כאן.”

עוד מוסיפים ההורים, כי הבנים שלהם מותשים וירודים מאד גופנית ונפשית וכי כתוצאה מכך נגרם אובדן חיים ופגיעות קשות בגוף ובנפש.

בסיום המכתב כותבים ההורים כי אינם עוד סומכים על השרים ועל שיקול דעתם וכי לא יעמדו מנגד ויתנו לילדיהם לסכן את חייהם בכניסה לרפיח.

 

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: שימוש לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן