news08.net/ads.txt

הורי הילדים מפעוטון אילנה קובר צפו בהקלטות ומיררו בבכי

פרשת ההתעללות לכאורה בקטינים פעוטון אילנה קובר באילת – מספר הורים לצפות בהקלטות ההתעללות לכאורה | מדובר בתיעודי התעללות קשים מאוד. מעל 450 מקרי התעללות בקטינים תועדו בשלושה חודשים לערך.

גם ההורים בפעוטון של אילנה קובר קיוו שלילדים שלהם לא נגרם כל נזק – אולם אתמול, לאחר שצפו בסרטונים בהם תיעודים קשים מאוד, הם יצאו החוצה והחלו למרר בבכי.

בכל הסירטונים הסייעות עדות למעשים ובחלק אף נראה שהן משתפות פעולה לכאורה עם מעשי האלימות בצורה אקטיבית. מדובר בתיעודי התעללות קשים מאוד. מעל 450 מקרי התעללות בקטינים תועדו בשלושה חודשים לערך.

היום (חמישי) 8.6.2023 בשעה 12:00 תובא אילנה קובר להארכת מעצר נוספת בביהמש השלום באילת, בפעם השישית וככל הנראה תוגש הצהרת תובע ולאחריה יוגש כתב אישום בשבוע הבא.

לדברי בתאל עמוס אם לשני פעוטות מפעוטון אילנה קובר באילת: “הבן הגדול שלי ש’, בן 3, היה אצלה בפעוטון מגיל שנה עד עכשיו. צפיתי בזוועות והתפרקתי לגורמים. בצילומים נראה ש’ יושב בין רגליה של אילנה קובר ומבקשת מילד אחר לתת לבן שלי סטירות לחי. בסרטון אחר ש’ ישב על כיסא בשעת האוכל ואילנה לוקחת אותה מרימה אותו עם הכיסא ומטיחה אותו 3 פעמים על הרצפה ואז הטיחה אותו על הכיסא ודחפה אותו לכיוון השולחן. בסרטון אחר הבן שלי ל’, בן שנה וחצי, נמצא בגן מגיל 8 חודשים, אילנה הרימה אותו מהחולצה והטיחה אותו ברצפה כמו בובה, לקחה כדור וזרקה לו חזק ישר לפנים. בסרטון נוסף ל’ לקח כוס מים ושתה ואילנה לקחה לו את הכוס ודפקה לו אותה בפנים. נתנה להם סטירות לחי, חנקה אותם, מרימה אותם בחניקה מהגרון.

בסרטון נוסף מתברר שיש בגן נדנדת עונש שבה מושיבים את הילדים והיא סותרת להם. צובטת אותם וחונקת אותם. בסרטון נוסף אילנה מכניסה לילד שלי בכוח בקבוק אוכל לפה למרות שרואים שהוא מסרב ומסמן עם הראש ‘לא’. היא הרימה אותו מהיד וטילטלה אותו 5 פעמים. רואים את אילנה לוקחת ילדה אחרת מהגן ומטיחה אותה על ל’ בכוח”.

גל ליבר אם לילד בן שנה וחודשיים מהפעוטון: ” ני חנוקה מדמעות. ראינו מה עבר על הילדים הקטנים המסכנים האלה. אילנה קשרה לבן שלי את הידיים בטרמפולינה ושמה עליו חיתול טטרא על הראש והלכה והילד מנסה לזוז ולא מצליח. מרימה אותו מהגרון כשהוא ישן ומטיחה אותו. הילד שם מגיל 5 חודשים עובר התעללות יום יומית. דוחפת לו ידיים לפה מושכת לו את השפה למטה ממש נראה כמו ניסיון לרצח.העיפה אותו מהטרמפולינה מרימה אותו מהיד ומחזירה אותו חזרה לטרמפולינה”.

לאה קריסי אם לבן שנה וחודש :”הבן שלי נרדם בערסל ופתאום אילנה מגיעה תופסת אותו בפרצוף מנערת אותו ונותנת לו כאפה חזקה בפנים כדי להעיר אותו. בסרטון אחר הילד נרדם על כיסא והיא נותנת לו כאפה שוב. היא עוברת לידו הילד מחייך והיא תולשת לו את השיער מהראש סתם ככה. תפסה אותו מהצוואר וזרקה אותו לכיוון כיסא ואז אחזה אותו וניערה אותו ללא הפסקה. היא ניגבה טוסיק של ילדה מהגן ואז לקחה את אותו המגבון וניגבה לבן שלי עם המגבון הזה את הפנים. עכשיו אני מבינה למה יש לו דלקות חוזרות בעיניים. זו אישה חולנית. סדיסטית. מטורפת. אישה מתעללת שמגיע לנ להירקב בכלא עד יום מותה. ראיתי בסרטונים של’ הבן של בתאל קשור לנדנדה חוטף ממנה מכות בפנים תוך שהיא מסובבת את הנדנדה במהירות”.

◼️ לקבוצת החדשות באילת והערבה לחצו כאן

צפו >>

צילום: פרטי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן