news08.net/ads.txt

הורי וילדי שכבה ב’ בבית ספר “נבון” לראשי מאוחדת: “נחלצתם לעזרת משפחות הכיתה במהירות, בלי לשאול שאלות – ובהתנדבות מלאה”

מרגש: הורי וילדי בית החינוך “נבון” ברחובות, שלחו מכתב תודה והערכה אל מנהל מחוז דרום במאוחדת-דני מושיוב ומנהל מרחב יהודה-חוף, אורי אטון, לאחר שמאוחדת אימצה את הילדים וביצעה בדיקות קורונה ללא עלות ובזמינות מיידית, לאחר שהתקבלה פנייה מנציגי ההורים.

“מזה כשבוע ימים, אנו הורי וילדי כיתה ב3 מבית חינוך נבון ברחובות, מצויים בהתמודדות חדשה ולא מוכרת אשר מלווה בלחץ ואי ודאות”, צוין במכתב. “בעיצומם של ימים לא פשוטים אלו, זכינו לקבל מכם מענה מדויק ומעט הרגעה. נחלצתם לעזרת משפחות הכיתה במהירות, בלי לשאול שאלות – ובהתנדבות מלאה. שמתם את טובת הילדים הקטנים מעל לכל – ודאגתם שניבדק “מהרגע להרגע”, מתוך מחוייבות אמיתית לבריאות הציבור – ונתתם מענה מהיר לתלמידי כל הכיתה, לא משנה לאיזה קופת חולים השתייכו… רצינו להודות על הירתמותכם, על היחס האדיב, על הטיפול המהיר, על החוויה הנעימה לילדים – והכל בחינם, בהתנדבות מלאה וללא כל תמורה. מיליוני תודות”.

מנהל מחוז דרום במאוחדת, דני מושיוב, אמר: “אנו רואים עצמנו חלק מהקהילה – ולפיכך פעלנו בתגובה מקצועית ומהירה המהווה את מרכז העשייה שלנו כגוף המעניק שירותי בריאות. מאוחדת תמשיך להיות ערוכה לתת מענה מיידי באמצעות רמת מוכנות טובה וחוסן של הצוותים בקהילה המתמודדים ביומיום מול אתגר צמצום התפשטות מגפת הקורונה בקהילה”.

אורי אטון, מנהל מרחב יהודה-חוף במחוז דרום במאוחדת אמר: “כאשר שמעתי את מצוקת ההורים אשר תיארו את הלחץ בו הילדים נמצאים – במיוחד עם חזרתם לבית הספר אחרי תקופה ארוכה שבה שהו בבית ומיד אחר כך הוכנסו לבידוד – היה לי ברור שמאוחדת תעשה את הכל כדי להושיט להם יד”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן