news08.net/ads.txt

הושקה מאפיית שיבולת השרון במרכז בליליוס סנטר בגדרה, הזיכיון שייך לכדורגלן אלירן עטר

בטקס חגיגי הסניף החדש של רשת מאפיית שיבולת השרון במרכז בליליוס סנטר בלב שכונת גדרה הצעירה, ותושבי גדרה והאזור הגיעו בהמוניהם, כדי לקבל את התוספת החדשה והמבורכת למרכז החדש, ולטעום את המוצרים שיש לה להציע.

שיבולת השרון היא רשת מובילה של מאפיות איכות, הפועלת בפריסה ארצית משנת 1989, ונמצאת בבעלות אמיר הרצברג, מתן ורד ואור ערוסי. אלירן עטר, שחקן מכבי תל אביב, הוא בעל הזיכיון להפעלת הסניף של הרשת בגדרה. הרשת מציעה מיני מאפים, באיכות גבוהה והקפדה על סטנדרטים מחמירים. לרשת סניפים בכל הארץ, בפריסה מגן יבנה ועד רעננה, והסניף שנפתח בבליליוס סנטר, המנוהל על ידי יוסי אמר, הוא הסניף ה-26 של הרשת.

יוסי אמר מדווח, שתושבי גדרה וכל ישובי האיזור יוכלו מעתה למצוא במקום מגוון רחב של מוצרים, ביניהם לחמים, לחמניות, עוגות, עוגיות ומאפים מלוחים, לצד פיצות, ארוחות קלות, ארוחות בוקר, טוסטים, סלטים בהרכבה עצמית ועוד. נציג הנהלת בליליוס סנטר גדרה, מלכי מנדלאיל, מנהל הנכסים והפיתוח העסקי של קבוצת בליליוס, אומר כי עם הצטרפות מאפיית שיבולת השרון למרכז החדש, אוכלסו כבר 90% מהשטחים במרכז, ונותרו במרכז רק עוד 3 חנויות להשכרה, בשטח של כ-100 מ”ר. לדבריו, שיבולת השרון מצטרף לעסקים המצליחים שכבר פועלים במרכז – סופרמרקט הסל שלי, אותנטי, אופק מחשבים, קופת חולים כללית וגלידה גולדה – ובקרוב יסתיימו העבודות ויפתח בקומה השנייה גם סניף מכבי שירותי בריאות.

אל אירוע ההשקה של סניף גדרה הגיעו אורחים רבים, וכן תושבי גדרה וכל ישובי האזור, שחיכו לפתיחה בכליון עיניים. ראש המועצה הדתית, הרב שלמה תנעמי, כיבד את האירוע בנוכחותו והתכבד לקבוע את המזוזה. כן העניק הרב את ברכת הבית לנציג הבעלים, אמיר הרצברג. לכל אורך האירוע, זרמו למקום לקוחות, שהגיעו להתרשם מההיצע הרחב של מוצרים שמוצעים במאפייה, ישבו בשולחנות הרבים שמחוץ למאפייה, ונהנו מפיצה, ארוחות קלות, כריכים, מאפים סלטים ושתייה. רבים אחרים הגיעו כדי להצטייד במאפים ופיצות בשיטת “טייק אווי”, ותור ארוך השתרך עד למחוץ למאפייה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן