news08.net/ads.txt

הותר לפרסום: גלית בורג (מהצמד גילי וגלית) היא ההרוגה בתאונה הקטלנית בכביש 4314

חדשות 08 | בורג ז”ל הייתה חלק מהצמד גילי וגלית שייצגו את ישראל בארוויזיון עם השיר “דרך המלך”

הותר לפרסום: גלית בורג (מהצמד גילי וגלית) היא ההרוגה בתאונה הקטלנית בכביש 4314

היום (שני) בשעות הצהריים חובשי מד”א ‘הצלה פתח תקווה’ הוזעקו לכביש 4134 סמוך לכפר דניאל עקב דיווח על תאונה חזיתית בין משאית לשני כלי רכב פרטיים. החובשים המתנדבים יחד עם פראמדיקים של מד”א נאלצו לקבוע את מותה של נהגת הרכב הפרטי , והעניקו טיפול במקום לשני נפגעים באורח קל. לדברי ישראל שמש חובש במד”א – הצלה פתח תקווה שהגיע למקום על אופנוע מד”א “מדובר בתאונה קשה מאוד, רכב פרטי אחד נמחץ מהמשאית ולוחמי האש פעלו במקום זמן רב לחילוצה ולמרבה הצער לא נותר לפראמדיקים אלא לקבוע את מותה במקום. שני נפגעים נוספים באורח קל טופלו במקום על ידי צוותי מד”א”.

מכבאות והצלה דיווחו בצהריים כי “צוותי כיבוי וחילוץ של תחנת איילון בפיקודו של רב רשף עירון הירשפלד פועלים לחילוץ לכודה בתאונת דרכים בין משאית בכניסה לגמזו. הצוותים פועלים עם כלים הידראולים לחילוץ לכודה ככל הנראה ללא רוח חיים”.

צילום: פרטי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן