החטופות נורית קופר ויוכבד ליפשיץ, שנחטפו במתקפת הטרור מניר עוז שוחררו

נורית קופר ויוכבד ליפשיץ הן החטופות ששוחררו הערב – להלן הפרטים >>

הותר לפרסום: נורית קופר ויוכבד ליפשיץ, בנות 85, נחטפו במתקפת הטרור בניר עוז בתאריך 7/10/23 – ושוחררו הערב (שני). ככל שידוע, מצבן תקין. שני הבעלים עדיין נמצאים בשבי החמאס

אבו עוביידה, דובר גדודי אל-קסאם:

“אנחנו בגדודי אל-קסאם, בתיווך מצרי-קטארי, שחררנו את שני העצורים, נורית יצחק ויוכבד ליפשיץ, בידיעה שהאויב מסרב מיום שישי האחרון לקבל את קבלתם. ישראל עדיין מזניחה את תיק האסירים שלנו אבל החלטנו לשחרר אותם”.

עוד הוסיף כי: הם שוחררו מסיבות הומניטריות ופתולוגיות משכנעות למרות שהכיבוש ביצע יותר מ-8 הפרות של הנהלים שסוכמו עם האחים המתווכים שהכיבוש יעמוד במהלך היום הזה כדי להשלים את תהליך המסירה.

בתוך כך, ניבה ונקרט, אמו של עומר – החטוף בידי החמאס צייצה בטוויטר:

״חוטפים לי את הלב יום אחרי יום. לא עוד סלקציה בהיסטוריה של העם היהודי. לא עוד סלקציה בהיסטוריה העולמית. שחררו את הילדים! שחררו את עומר!״

כזכור ביום שישי שוחררו יהודית ונטלי רענן משבי החמאס, בעלות אזרחות אמריקאית.

ממשרד החוץ של קטאר נמסר: “שחרור האזרחיות האמריקניות הגיע אחרי שיחות ממושכות בין כל הצדדים. אנחנו מקווים שהמשך הדיאלוג יוביל לשחרור כל האזרחים, מכל האזרחויות”. נשיא ארצות הברית ג’ו ביידן שוחח עם החטופות ומשפחתן.

ממשרד ראש הממשלה בשם הממונה על החטופים והנעדרים נמסר כי שוחררו יהודית טאי רענן ונטלי שושנה רענן מידי ארגון הטרור חמאס. השתיים נחטפו ע”י ארגון הטרור חמאס, במתקפת הפתע הרצחנית בשבת שעברה (07.10.23) עת שהתארחו בקיבוץ נחל עוז. הממונה על החטופים והנעדרים תא”ל (במיל’) גל הירש, יחד עם צה”ל וכוחות הביטחון, קיבל אותן לידיו בגבול הרצועה והועברו לנקודת מפגש בבסיס צבאי במרכז הארץ, שם חיכו להן בני משפחתן. ממשלת ישראל, צה”ל וכלל מערכת הביטחון, ימשיכו לפעול עם מיטב היכולות ובכלל המאמצים על מנת לאתר את כלל הנעדרים ולהשיב את החטופים כולם הביתה”.

אביה של נטלי רענן אמר בערב שישי: “היא חשה מרגישה ונראית טוב. בתוך כך, סיפרה לימור, בת דודתה של נטלי, כי אמנם תחושת ההקלה היא אדירה – “הרבה מעבר למה שמילים יכולות לתאר, אבל אין לנו פריבילגיה לחגוג, יש לנו בעזה שמונה בני משפחה חטופים וצריך להלחם על עוד 200 חטופים אחרים”.

■ לקהילה בווטסאפ – מלחמה בישראל >> לחצו כאן

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של חדשות אפס שמונה וצרפו חברים | כאן תמצאו את הקבוצות הכי שוות!

צילום: פרטי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן