news08.net/ads.txt

החיילים והמתגייסים של גדרה נהנים “יותר”

 

מסיבת בריכה קיצית, אטרקציות מפנקות והסעות לפסטיבל המתגייסים הגדול בפארק הירקון – גדרה מחבקת ומצדיעה למלש”בים ולחיילים במועצה. ראש מועצת גדרה, יואל גמליאל: “נעשה כל שניתן למען הצעירים שהם גאוותנו”

המועצה המקומית גדרה, בשילוב עם האגודה למיל החייל גדרה, מוודאת שהחיילים, והמשרתים העתידיים ייהנו מכל כל הדרך לבסיס. בשבוע שעבר,  אירגנו הסעות ל’פסטיבל יותר’, פסטיבל ייעודי למתגייסים העתידיים, שהתקיים בפארק הירקון. הסעות יצאו מבית הספר רמון ובגין לבוגרי י”א לפסטיבל המיועד למועמדי שירות הביטחון (מלש”בים) והסעות לבוגרי י”ב לפסטיבל מתגייסים. ההסעות יצאו מבתי הספר רמון ובגין. המועצה לא שכחה גם את החיילים המשרתים: כמיטב המסורת של המועצה, הגיעו גם השנה מתנדבי האגודה למען החייל לסיום מסע כומתה יולי של חטיבת גבעתי, וחילקה להם שי להמשך השירות.

בנוסף, התקיימה השבוע, מסיבת בריכה לחיילי פלוגת הקשר בגבעתי, בבריכת מרחבים, עם משחקים, אוכל, ארטיקים, במטרה לשמח ולחזק את הלוחמים, שזה הרגע חזרו מפעילויות ברמת הגולן.

ראש מועצת גדרה, יואל גמליאל: “אני מקווה שתהנו, תעשירו את עצמכם ותצברו חוויות – נעשה כל שניתן למענכם והעיקר, שמרו על עצמכם”

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן