news08.net/ads.txt

החלום של חניכי ”נווה יהודה” מנס ציונה: טיול חלומי בחו”ל לכבוד בר המצווה – ויש דרך לעשות זאת!

החלום של נערי ונערות כפר הנוער נווה יהודה בנס ציונה הוא לחגוג בר/ת מצווש ביחד עם בוגרי הפנימייה בטיול חלומי בחו”ל – וזה אפשרי – “הקבוצה”, בבעלות אריאלה ברק אקשטיין הנעזרת בקבוצה של אנשים טובים שעושים הכל למען הנגשת אורח חיים נורמלי לכולם בלי יוצא מן הכלל! – מגייסים בימים אלו באמצעות קמפיין מימון המונים, אזרחים מן השורה אשר יתרמו ככל יכולתם למען המטרה.

המפעל להכשרת ילדי ישראל, מפעיל את כפר הילדים והנוער “נווה-יהודה”, המהווה בית לכ-100 ילדים ונוער בגילאי 5–18. הכפר הוא הבית, הילדים והנערים בכפר הם המשפחה וחברי הסגל הם ההורים המחנכים והדואגים! כבכל משפחה, השאיפה הינה לספק לנערים את כל הדרוש על מנת שירגישו שווים, אהובים, שאפתנים ומצליחים!

מאמצי הצוות מתמקדים בהענקת בית חם ואוהב, תוך מתן תשומת לב רבה לתחום החינוכי-לימודי- טיפולי, על מנת לקדמם, להעצימם ולהכשירם לקראת תפקוד עצמאי ומועיל בחברה. ילדי הכפר ברובם משתלבים בבתי הספר בנס-ציונה. גאוות “נווה יהודה” היא כאשר ילדים אלו מגיעים להישגים נאים בבתי הספר, תוך השתלבות מלאה בקהילת העיר נס-ציונה. רובם ככולם מצליחים לסיים עם תעודת בגרות, מבצעים שירות צבאי משמעותי ומתגייסים ליחידות קרביות. חלקם פונה לשנת שירות ומכינות טרום צבא.

השנה הוחלט להתגבר על המגבלות התקציביות ובכל זאת לאפשר ל-18 נערי ונערות הכפר בגיל המצוות בליווי שמונה בוגרים שאוטוטו מסיימים שהותם בכפר, לחגוג כמו כל בני הנוער בגילם ולחוות טיול בר מצווש מושקע וכייפי באירופה. אלא שמה שמוכר לרוב כ”טיול משפחתי”, בשל הנסיבות, בלתי אפשרי לנערים אלו ללא עזרתכם.

ב”נווה יהודה” אומרים כי “כחלק מפעילות העשרה, גיבוש, חינוך, שאפתנות, תרבות וכל מה שעוזר לנערים שלנו לפתוח עיניים ולגלות את עצמם, אנו מבקשים את עזרתכם ותמיכתכם בהגשמת הטיול לילדינו. מעבר לכל היתרונות שיש בטיול כזה עבורם, נזכה מהם לחיוך ונעניק להם עוד זיכרון כיפי וחשוב לגילם!”.

הסכום לגיוס נאמד ב- 97,994 ש”ח. עד כה גויסו כ-20% בלבד. נותרו עוד 31 ימים עד לסיום הפרויקט. השתתפו בתרומה המוכרת לפי סעיף 46 לפקודת המס. למעבר לקישור העמוד באתר הקבוצה, ליחצו כאן (אן על כל אחת מהתמונות בעמוד)

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן