החלטה יוצאת דופן התקבלה לטובת בעלי העסקים ברחובות

‏לקראת ההחלטה בנוגע לפתיחת חנויות רחוב: פורום השרים התכנס הבוקר ,יום חמישי, כדי להכריע בסוגיית פתיחת חנויות הרחוב. במידה ויוחלט להתיר את פתיחתן של חנויות רחוב, עיריית רחובות מודיעה כי תאפשר לכל בעלי החנויות ברחוב הרצל בלבד להציב שולחן אחד מחוץ לבית העסק, שבאמצעותו יוכלו למכור את הסחורה הספציפית שנמכרת בחנות שלהם. הכל כמובן בתנאי שהשולחן לא יפריע למעבר חופשי של הולכי רגל ועגלות על המדרכה. 

לאור ההחלטה המסתמנת וההכנות לקראת חזרה מדודה במדינה לחיי המסחר, סיכמו ראש העיר רחמים מלול, סגנו מחזיק תיק רישוי עסקים, עו״ד יניב מרקוביץ׳ וליאור שוקרי מנהל אגף תנועה, פיקוח , שילוט ושיטור עירוני כי החל מהמועד שבו ניתן יהיה לפתוח חנויות ברחוב במידה והממשלה תחליט כן- מותר יהיה לכל בעלי החנויות ברחוב הרצל להוציא שולחן אחד לכל חנות, על המדרכה. על מנת לאזן בין הסדר הציבורי והצורך במרחב ציבורי לבין הרצון לעודד רכישה מעסקים מקומיים- הוחלט כי כל בעל עסק שיש לו חנות ברחוב הרצל יוכל הוציא שולחן אחד ועליו להניח את הסחורה שנמכרת בחנות. את הנושא יאכפו פקחי אגף התנועה, פיקוח שילוט ושיטור עירוני. 

ראש העיר, רחמים מלול: ״אנו רואים חשיבות עליונה בעידוד רכישה בחנויות המקומיות, לכן נעשה כל מה שביכולתנו כדי לעזור לבעלי העסקים בעיר לצאת מהמשבר הזה- כפי שעשינו עד כה במגוון דרכים שונות״.

סגן ראש העיר, ‏יניב מרקוביץ׳ , מחזיק תיק רישוי עסקים: ״בהנחה שהממשלה תחליט מחר להתיר פתיחת חנויות, אנו מבקשים לעודד רכישה מחנויות מקומיות ובפרט ברחוב הרצל בעיר, לאחר תקופה ארוכה שבה היו סגורות. לפיכך החלטנו לאפשר מראש הצבה של שולחן סחורה, ואנו מקווים כי התושבים ייענו לקריאתנו לרכוש מעסקים מקומיים בלבד”.

ליאור שוקרי, מנהל אגף התנועה, פיקוח, שילוט ושיטור עירוני: ״אנו קוראים לבעלי העסקים לנצל את הצעת העירייה ולהציב שולחן עם הסחורה בחוץ ברחוב הרצל. חשוב לנו להדגיש כי יחד עם זאת יש לשמור על הסדר הציבורי ועל המרחב הציבורי ועל מנת שלא יפריע להולכי רגל ולעגלות במדרכות״.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן