news08.net/ads.txt
מתחם האאוטלט עופר בילו סנטר -צלם- עמית גרין -הלד צילום (51)

לאחר החלטת הממשלה על  שורת הקלות נוספות במשק ביום שישי האחרון, הבוקר (ראשון), יפתחו כל החנויות – למעט בקניונים – וכן אפשרו מכירת מזון בבתי אוכל, ללא ישיבה. המספרות ייפתחו, בבתי אוכל יותר איסוף מבית האוכל, בנוסף למשלוחים. החנויות יידרשו לפעול לפי כללים של חיטוי והקמת מחיצה בין הלקוח למוכר. כמו כן, יחולו מגבלות על מספר הלקוחות בחנות ובעל העסק יהיה מחויב למנוע ככל הניתן התקהלות בכניסה ולתלות שלט ובו מספר הלקוחות המותר.

 

השרים טרם החליטו לגבי חידוש הפעילות במרכזי מסחר פתוחים. על פי טיוטת התקנות לשעת חירום שהגיש משרד הבריאות, בעל העסק יגיש הצהרה על עמידה בתנאים לרשות המקומית. הוא יסדיר, ככל הניתן, ביצוע מדידת חום לנכנסים לעסק, ויתשאל את הנכנסים לגבי תסמיני מחלה.

כמו כן, ישנה חובה על חבישת מסכות במרחב הציבורי, החל מגיל 7 למעט מי שעוסק בספורט או מי שיש לו סיבה רפואית ואישור על כך. הפרת חובת של חבישת מסיכה כבר בפעם ראשונה תגרור קנס על סך 200 ₪.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן