החרדים הצהירו: תומכים ביאיר רביבו

“מבקש להודות ליו”ר ש”ס ח”כ הרב אריה דרעי ולשר הדתות הרב מיכאל מלכיאלי שפעלו רבות להשגת התמיכה”

ראש עיריית לוד יאיר רביבו הודיע לפני זמן קצר לתושבי העיר על תמיכה שקיבל מצד החרדים בעיר.

“אני שמח לבשר כי החזית החרדית המאוחדת בראשות ש”ס ונציגים מחב”ד והציבור הליטאי הצהירו על תמיכה בי לראשות העיר בנוסף לתמיכה קודמת של כל סיעות הקואליציה – הציונות הדתית, לוד ביתנו ולוד שלנו” כתב.

“בהזדמנות זו אני מבקש להודות ליו”ר ש”ס ח”כ הרב אריה דרעי ולשר הדתות הרב מיכאל מלכיאלי שפעלו רבות להשגת התמיכה. אין ספק כי העובדה שכל הציבור החרדי תחת קורת גג אחד פוליטי בראשות ש”ס תיטיב עם הציבור ותיתן מענה מסודר ואיכותי לצורכי הציבור החרדי בעיר.

אני מבקש לברך בברכת הצלחה את ידידי בני סיתאלכיל על הובלת המערך החרדי. אני מכיר ומוקיר את בני שנים רבות, ואף זכינו ליהנות משירותיו בעירייה כמנהל התחום החרדי. בני הוא בן תורה, משכיל, נעים לבריות וללא ספק מייצג את היהדות הנעימה והמחבקת.

חשוב לי גם להודות לידידי היקר עו”ד מאיר אסולין על שיתוף פעולה פורה של 10 שנות עשייה למען הציבור החרדי ותחום הרווחה, ועל העברת השרביט המוצלח לבני”.

◼️ לקבוצת החדשות בלוד לחצו כאן 

צילום: יאיר רביבו פייסבוק

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן