news08.net/ads.txt

החשד להתעללות במעון הילדים במודיעין; האמא: “הילד התחיל לאכול”

שירן אנקונינה, תושבת מודיעין, פרסמה פוסט ששבר את הרשת והרעיד את העיר מודיעין. הרשומה שלה, בעצם העירה שוב את הידיעה כי החשדות להתעללות בגני ילדים עוד קיימים, שאסור לאף הורה לעצום עין ממה שמתרחש במוסד החינוכי אליו הוא שולח את ילדו – גם אם נדמה שהכל וורוד.

חדשות 08 – עכשיו במודיעין | לעדכונים בווטסאפ לחצו כאן

בין היתר ציינה: “צרחות בלילה – מס פעמים בלילה! לא אוכל כלום! התפתחות שפה שלא תואמת גיל. אלימות, עצבנות ואלו רק חלק מהסימנים שזיהינו אצל יהב בני. לאן לא הלכנו? לרופא אף אוזן גרון, לשני רופאי שיניים שונים, למעבדת שינה, לרופאת שינה ולכולם את אותה התשובה – גברת הכל בסדר עם הבן שלך! זה משהו רגשי. בהמשך (ובאיחור לצערי) נחשפתי להקלטות מהמעון העאלק מפוקח של יהב בני אשר נמצא במרכז הארץ, בעיר בה אנו מתגוררים.

בהקלטות נשמעות צרחות אימה, איומים והפחדות בזמן השינה כגון: ” אתה רוצה לבכות?”, “אתה רוצה שאקח אותך?”, “אף אחד לא זז עכשיו”, “אל תחבקי אותו, תדפקי…” הבן שלי נשמע לאורך זמן במקום מבודד עם ילד נוסף – אף מבוגר אחראי לא לידם. ולקינוח כמעט שלוש שעות הם לא מורשים לקום מהמזרון! שהבן שלי קורא לילדה אחרת, המטפלת נכנסת וצורחת עליו ואז נשמעת צרחה של הבן שלי – לדעתי היא מכאיבה לו שם. יום למחרת הגשתי תלונה במשטרה ובצו בית משפט הוצאו מצלמות”.

הסיפור כאמור עורר הדים בעיר מודיעין. היום אומרת האם לחדשות 08-מודיעין: “הילד מתאושש לאט לאט. התחיל לאכול, פחות צורח בלילות. התחלנו טיפול והדרכת הורים…”.

לסיפור המלא – לחצו כאן

תמונה ראשית: שאטרסטוק.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן