news08.net/ads.txt

החשוד לאיש העסקים מהשפלה שנפל קורבן סחיטה: “כמה בחורות אתה **ביום?”… “אנחנו יודעים עליך הכל”

היחידה המרכזית במחוז מרכז סיימה את חקירת פרשת סחיטה באיומים של בעל עסק מהשפלה, שנסחט על ידי תושב הצפון שהשיג סרטון אינטימי שלו תושב השפלה שמצא עצמו נסחט על ידי אלמוני שאיים עליו שייפרסם סרטון אינטימי בו הוא מופיע, החליט להגיש תלונה במשטרת ישראל שהובילה לחקירה של היחידה המרכזית (ימ”ר) במחוז מרכז.

חקירה מהירה של הימ”ר תוך שימוש ביכולות טכנולוגיות הובילו למעצרו של אכרם מחאמיד בן 26 תושב בסמ”ה–מועוויה בחשד לביצוע הסחיטה. מממצאי החקירה עולה כי בחודש שעבר הגיעו לידי החשוד בדרך שאינה ידועה, סרטונים איניטמיים של הקורבן, בעל עסק תושב השפלה. החשוד יצר קשר בוואטסאפ עם הקורבן באמצעות מנוי טלפון פיקטיבי וכתב לו “כמה בחורות אתה **ביום?”… “אנחנו יודעים עליך הכל”.

הקורבן ניסה לחסום את המספר אולם החשוד המשיך לאיים עליו, שלח לו חלק מהסרטונים וכתב “תראה גם תמונות וגם סרטונים באתרי פורנו ובוואטסאפ אצל כל אנשי הקשר שלך..מה אתה אומר?”. החשוד דרש מהקורבן 270 אלף ₪ בתמורה לאי הפצת הסרטים, וכאשר סירב החשוד הציע חלופה לפיה ישלח לו 10,000 ₪ באופן מיידי ועוד 100 אלף ₪ כעבור שבוע.

המתלונן שחשש מפרסום הסרטים העביר לחשוד באמצעות אפליקציה 3600 ₪ ועוד -30 אלף ₪ במזומן בתוך קופסת קרטון ששלח לתיבת דואר באום אל-פחם. כעבור שלושה ימים מקבלת הכסף פנה שוב החשוד למתלונן ודרש עוד 70 אלף ₪ וכאשר נתקל בסירוב איים שיפיץ את הסרטונים גם לנשים שהופיעו בהם. הקורבן בחר שלא להיענות עוד לדרישות החשוד והגיש תלונה במשטרת ישראל.

חקירה של ימ”ר מרכז הובילה לחשוד והוא נעצר לחקירה בחשד לסחיטה באיומים. היום, בסיום החקירה הגישה הפרליטות כתב אישום נגד החשוד ובקשה למעצר עד תום ההליכים.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן