החתן יצא לאפטר, חתונה מרגשת נערכה במודיעין

הערב (רביעי) התקיימה חתונה מרגשת במיוחד של המילואימניק ובחירת ליבו. מאור החליף את מדי הזית של צה”ל בחליפת חתן ופגש את אהובתו אביה מתחת לחופה שארגנה קבוצת “גריי”

הנה עוד אירוע משמח שמבהיר כמה עם ישראל חי – למרות הכל!

הערב (רביעי) התקיימה חתונה מרגשת במיוחד של המילואימניק ובחירת ליבו. מאור החליף את מדי הזית של צה”ל בחליפת חתן ופגש את אהובתו אביה מתחת לחופה שארגנה קבוצת “גריי”.

החתן שנמצא במילואים מאז מתקפת החמאס בה נרצחו אלפים ומאות נחטפו ושוהים בשבי יצא במיוחד לחתונתו והקיפו אותו באירוע המצומצם חברי היחידה בה הוא משרת. הפקת החתונה המקורית התבטלה ומאיה ברכה יולזרי, מפיקת אירועים ובעלת חברת Maya luxury production יזמה פנייה לחבר של בני הזוג והתנדבה להפיק את אירוע החתונה. בתוך 6 ימים מאיה ובעזרת אנשים מדהימים נוספים שנרתמו במלוא כוחם – קבוצת “גריי” תרמה את GRAY מודיעין ועם עזרה מצד הרבה ספקים ומתנדבים התקיימה החתונה הכי מרגשת בעיר.

קבלו טעימה מהחופה המרגשת:

◼️ לקבוצת חדשות מודיעין-מכבים-רעות בווטסאפ לחצו כאן

צילום: באדיבות גריי מודיעין - יחצ | סטילס: רמי כהן

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן