news08.net/ads.txt

הטור של טלי ווינברג | מאמינה בכוח המשיכה

טלי ווינברג

 

מאמינה בכוח המשיכה

לפני הרבה שנים נסעתי עם אחותי למרכז קניות גדול, מרכז שתמיד עמוס ומלא במבקרים. בעודנו מתקרבות לכניסה אני מגדפת על זה שנבזבז זמן יקר על מציאת חנייה. “אל דאגה אחותי – אני הזמנתי חנייה”. היא אמרה לי את המשפט הזה בשיא הרצינות. נו, דמיינו עכשיו את זו שצוחקת הכי חזק שרק אפשר, מתגלגלת מצחוק – זה מה שקרה לי

יש דברים שנראים לך אוויליים וטיפשיים בנקודת זמן מסוימת ובשלב מאוחר בחייך אתה מתחבר אליהם באופן טוטאלי. היום אני מוצאת את עצמי מטיפה לכוח המשיכה. מייקל ג’ לוסייה אומר שההגדרה של חוק המשיכה היא: שאני מושך לחיי כל מה שאני מקדיש לו תשומת לב, אנרגיה והתמקדות, לחיוב ולשלילה. בשבוע שעבר דברנו על הקשר שבין המחשבות שלנו, הרגשות שלנו והפעולות הנגזרות מכך.  מוכנים לעלות שלב? המחשבות שלנו בעצם בנויות ממילים ובעודנו חושבים על דבר מסוים והופכים את המחשבה למשפט, גם אם לא נאמר בקול רם – המחשבות הללו מעוררות בנו רגשות. יש האומרים שזה משפיע על התדר שלנו.

כשיושב מולי מתאמן ומשדר מערוץ הלמה לא – הערוץ הזה שמתמקד רק ברגשות שליליים כמו כעס, מתח, חסך וכדומה אני שואלת שאלות כדי להבין את שורש הבעיה, אך בעיקר חשוב לי שהמתאמן יעבד את המקומות הללו ויעשה מנוי לערוץ הלמה כן – ערוץ חיובי. תדר חיובי ומקדם. אני טוענת שיש משהו באנרגיה שכל אחד מביא לעולם. תחשבו רגע שאתם פוגשים אותי ברחוב ואני כולי זוהרת וזורחת משמחה, מחייכת אליכם חיוך גדול, מתרגשת מהמילים שלכם, מחזירה לכם אהבה. נכון שהתחושה נפלאה? אני מבטיחה לכם שגם אם קמתם על צד שמאל משהו מהחיוניות שלי יעבור אליכם, יגע בכם, יגרום לכם להיזכר בדברים שמעלים חיוך ותפגשו עוד הרבה אנשים מחייכים בדרך, משום שגם אתם תחייכו. כמה פעמים אמרו לכם או שאמרתם למישהו תפסיק לחשוב שלילי או אתה בעצמך מביא את ה”נאחס”, תחשוב חיובי וכיוצא בזה? ייתכן שהמילה תדר שאנו משדרים לא מתחברת לכם עם אנשים – אז מה שתיארתי לכם קודם לכן זה בעצם מצב רוח.  אם הורה, מורה, בעל, חבר או שכן למשל יכנסו לבית או לכיתה כועסים, טרודים, עצבניים הסביבה תרגיש את התחושה הזו ולצערי גם תאמץ אותה. השדונים משבוע שעבר מתחברים לי בול להוויה של כל אחד מכם. אתם בטח שואלים איך מתחברים לערוץ הלמה כן?

ראשית, כל פעם שאתם שומעים את עצמכם אומרים לא! אסור! או אל! – מייד שאלו את עצמכם מה כן. אל תבזבזו אנרגיה על מה שאתם לא רוצים, זה מייאש, מתיש וממש מתסכל. תשקיעו אנרגיה במה שיוביל אתכם, יקדם אתכם, יעיף אתכם, יאפשר לכם להעז ו’לטרוף’ את החיים. שנית, כשאתם מדברים ומצהירים כל מיני הצהרות תנסו לנסח אותן קצת אחרת. כשהילד או הבעל יוצאים מהבית תצעקו: “תזכרו שאני מאחרת היום” (על פי רוב אנו נוטים לומר אל תשכחו). זוכרים את החניה? היום אני מזמינה קבועה של דברים שאני רוצה, צריכה, מייחלת, ממש מכוונת. כשאני רוצה משהו אני יורדת לשורש העניין ומדייקת באמת מה נחוץ לי או רצוי לי. השאיפות שלי לא נתקעות יותר בתחנת האוטובוס בגלל הערפל, כשהתמונה מעורפלת התוצאה מעורפלת. מכיוון שזה ידוע מראש, אני נערכת מבעוד מועד והפלא ופלא – אין ערפל בתחנה.

אני לא נעלבת מאנשים שצוחקים עליי כשאני מציינת שאני מזמינה לי דברים ומאמינה בכוח המשיכה. אני מאחלת להם שגם הם יחשבו בעתיד שהדבר הזה שנראה להם טמטום ברגע זה יהיה משמעותי עבורם בעתיד. התדר החיובי שלי קרוב לליבי, הוא מחובר אליו. אני באמת מאמינה שהשאיפות שלי / החלומות שלי יתגשמו וכל פעם שאני מדמיינת את הדבר הבא אני בהתרגשות מטורפת.

כך היה כשחלמתי לכתוב טור בעיתון והנה, אשתף אתכם שהחלום הבא שלי זה להופיע בטלוויזיה – עוד לא רואה את כל התמונה, אבל ללא ספק אני באולפן ואני מ א ו ש ר ת – וזה יבוא). ברור לי שדרושה העזה ושהאחריות לזהות את ההזדמנויות שבדרך היא שלי, אני עובדת מסורה של חוק המשיכה ומבינה היטב את יחסי הגומלין.

תסמכו על זה שיש דבר כזה כוח משיכה אבל בעיקר תהיו אסירי תודה על כל מה שיש לכם ותסמכו על עצמכם שאתם יודעים מה נכון.

המשיכו לבחור בעצמכם, טלי

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן