news08.net/ads.txt

הטעמים שיהפכו כל עישון לחוויה אמיתית: תערובות לנרגילה בטעמים מתוצרת המותג המוביל CHABACO

כל מעשן נרגילה ודאי יודע כי חווית העישון מושפעת באופן ישיר מטיב מוצרי העישון השונים בהם הוא עושה שימוש, החל מרמת הנרגילה עצמה ועד איכות התערובות השונות. בדיוק מתוך הבנה של צורך זה, פועלת חברת גוסטו. החברה הינה יבואנית רשמית של מוצרי נרגילה שונים מרוסיה ופועלת בישראל משנת 2016. מאז הקמתה מקיימת גוסטו שיתופי פעולה נרחבים עם ספקים מובילים בתחום מהארץ ומהעולם כולו, בהם המותג CHABACO, במטרה לספק לקהל לקוחותיה את המוצרים האיכותיים ביותר אשר יעניקו חווית עישון ברמה אחרת. סניפה הראשון של החברה פועל מאז שנת 2019 בעיר חיפה, בשנת 2021 נפתח סניף שני צפוני בעיר כרמיאל.

(צילום: Goosto)

תערובות לנרגילה בטעמים על בסיס עלי תה, מבית CHABACO

תשכחו כל מה שידעתם על תערובות לנרגילה כי הטעמים של CHABACO מקוריים ויוצאי דופן במיוחד. המותג מתמחה בשיווק תערובות מובחרות לנרגילה בטעמים מיוחדים במינם, אשר לוקחים את חווית העישון שלכם שלב אחד קדימה. התערובות אינן משלבות טבק אלא מופקות על בסיס תה סיני ירוק איכותי, אשר משלב שלושה סוגי תה: תה ירוק, תה לבן ותה שחור. בזכות השימוש בעלי התה, כל אחת מהתערובות מתאפיינות בארומה עשירה ומאפשרות זמן עישון ארוך יותר וצורת אחסון שונה מעט  לעומת אחסון הטבק. התערובות מתאימות לכל סוגי הראשים ועמידות בחום. בין הטעמים הייחודים תמצאו שילובי פירות שונים, עלים ותבלינים, פירות טרופיים ושלל טעמים אקזוטיים. הנה שלושה טעמים שיהפכו את העישון הבא שלכם לחוויה.

תערובת תה (פסיפלורה) chabacco passion fruit

התערובת המושלמת לחובבי הטעמים האקזוטיים, אשר מגיעה מהאזורים הטרופיים הישר אל כלי העישון שלכם. בעלת שילוב מדויק של חמיצות ומתיקות אשר הופכת אותה לנעימה במיוחד לעישון.

התערובת מופקת על בסיס עלי תה בחוזק בינוני, והיא בעלת טעם מרענן ופירותי של פסיפלורה עסיסית. מתאפיינת בארומה נהדרת שהופכת את זמן העישון לחוויה של ממש. מתאימה לשימוש לבד וגם בשילוב עם תערובות פירות שונות.

תערובת תה (מנגו)  chabacco indian mango

לטעום את הקיץ בכל יום בשנה. תערובת לנרגילה על בסיס עלי תה בחוזק בינוני, בעל ניחוח עז של מנגו הודי אדום עסיסי. התערובת מתאפיינת בסגנון עשיר המזוהה עם פירות טרופיים וטעמה כשל מנגו בשל. מתאפיינת מתיקות מעודנת ונגיעה קלה של חמצמצות המספקת טעם מרענן לצד ניחוח נהדר. התערובת מתאימה לשימוש כפי שהיא ואף כשילוב עם תערובות נוספות, ליצירת תערובת המותאמת בדיוק לטעמכם האישי.

תערובת תה תות מוחיטו – Chabacco – Strawberry Mojito – Medium

השילוב האידיאלי בין טעם נפלא וריח משכר. תערובת לנרגילה על בסיס עלי תה, בטעם של אחד הקוקטיילים הפופולריים ביותר בעולם – מוחיטו תות. זהו מיקס ייחודי ומפתיע של ליים, עלי נענע ותות שדה חמצמץ מתוק. התערובת בעלת טאצ’ אלכוהולי קליל, חמוץ ומתוק גם יחד, לצד נגיעה מרעננת במיוחד, אשר מתקבלת בזכות שילוב עלי הנענע.

חברת גוסטו משווקת מגוון תערובות לנרגילה מבית המותג CHABACO לצד מגוון רחב של מוצרים המיועדים לעישון נרגילה, לרבות אביזרים משלימים, טבק, גחלים, נרגילות יוקרתיות ועוד, לשימוש פרטי ומכירה סיטונאית לקמעונאים. כל הזמנה באתר מסופקת עד בית הלקוח, תוך הקפדה על חווית קנייה ברמה הגבוהה ביותר, שירות מקצועי ואדיב ואיכות ללא פשרות.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן