הילד שנשכח ברכב אמור היה לחגוג היום את החלאקה שלו, יובא לקבורות במקום זאת

נשבר הלב: היום (רביעי) אמור היה פעוט שרק אתמול מלאו לו שלוש שנים לחגוג את מסיבת החלאקה שלו. בגיל 3 ויום הוא ייטמן בבית העלמין, לאחר שנשכח ברכב במהלך ריצות היום. לאחר חקירת נסיבות האירוע ושלילת כל חשד לפלילים ניתן להורים אישור לקבורה. הם כבר קיבלו עונש לכל החיים.

מעיריית אילת נמסר: “עיריית אילת משתתפת בצערה העמוק של המשפחה על מותו הטרגי של בנם הפעוט. מיד עם קבלת ההודעה אמש מבית החולים ״יוספטל״ הגיע צוות של האגף לשירותים חברתיים בעיריה לבית המשפחה כדי לתמוך בהם ברגעים הקשים. גם ראש העירייה אלי לנקרי הגיע לבית המשפחה כדי להביע תנחומים. הוא שוחח ארוכות עם ההורים והציע כל סיוע שיידרש על מנת להקל ולו במעט את הרגעים הקשים הללו. ההלוויה לא תתקיים באילת”.

בהודעת המשטרה נאמר: ”בעקבות דיווח שהתקבל במשטרה אודות פעוט שככל הנראה נשכח ברכב המשפחה באילת והובא ללא רוח חיים לבית החולים יוספטל, פתחו חוקרי מרחב אילת בחקירה המלווה על-ידי הפרקליטות”.

מדוברות בית חולים יוספטל נמסר: “הגיע למיון פעוט בן שלוש שנים תושב אילת, ללא דופק וללא נשימה, לאחר שנשכח ברכב מספר שעות. לאחר מאמצי החייאה של רופאי המיון בבית החולים יוספטל, נקבע מותו של הפעוט. אנו משתתפים בצער המשפחה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן