news08.net/ads.txt

הטרנדים המעוצבים של שנת 2020 נמצאים קרוב לבית

המותג

Cassias הכניס את קולקציית 2020 לחנויות ומציג שלל עיצובים שמעוררים את החשק להתחדש. זה הזמן לקום מהמושב וליהנות ממראה חדש, מעוצב ומנוחות בבית ובמשרד.

קאסיאס, מותג מוביל בתחום הכיסאות, מביא את הטרנדיים החדשניים ביותר לסניף כנות ומקפיד להציע לנו מגוון רחב של כסאות עם דגש על פונקציונליות, נוחות, עיצוב וחוויית קנייה ללא פערי תיווך. המותג מתמחה בהכנסת סגנון חיים וחוויה לבית שלנו. הוא מציע כסאות בר, לובי וכסאות מעוצבים וכל זאת באולם תצוגה מרשים.

החידושים והעדכונים של שנת 2020

שנת 2020 מביאה איתה רעננות עיצובית. היא נותנת במה מכובדת לעיצוב הישן והטוב, או במילים אחרות, לעיצוב וינטאג’. אפשר לראות שגם הכיסאות מאופיינים בקווים מעוגלים, מגיעים עם תבליטי פרחים, אלמנטים מהטבע וכריות צבעוניות.

מפת הצבעים גם היא התרחבה והצבע שעומד להשתלט על החלל הוא דווקא הצבע הכחול, על שלל גווניו. מבחינת החומרים, ניתן לראות השנה שהקש והנצרים חוזרים לאופנה וכך גם בדי הקטיפה. החיבור לטבע ולנוחות בא לידי ביטוי בשנה זו.

איכות, יופי ונוחות, בכל חדר ופינה

הכיסאות הם אחד הרהיטים השימושיים. עליהם להיות יפים ומעוצבים אך גם נוחים ואיכותיים. המטרה היא לבחור את אלו שישמשו אותנו לאורך שנים ושיתאימו לעיצוב העכשווי שאנחנו רוצים ליצור אך יתאימו גם לשינויים העתידיים שאולי נרצה להכניס לחלל. בדיוק לשם כך נועדו הקטגוריות הבאות:

פינות אוכל

פינת האוכל היא אחד האזורים השימושיים. היא יכולה להיות באזור מרכזי ויכולה להיות פינה קטנה במרפסת והיא תמיד תציע חוויה יום יומית מרגשת. כיסאות לפינת אוכל צריכים להיות עמידים, נוחים לישיבה ממושכת ולהתאים בדיוק לעיצוב שתמיד חלמנו עליו. ב- Cassiasנמצא מגוון רחב של עיצובים ייחודיים בדגש על נוחות ואיכות.

כיסאות בר

כסאות בר משמשים לדלפק במטבח ולשולחן גבוה שיכול להיות מוצב באזורים שונים כמו גם בחוץ. חלקם מגיעים עם משענת ואחרים ללא. חלקם מתכווננים ואחרים מיועדים לעמוד בגובה קבוע. את הכיסאות נוכל למצוא בשלל צבעים ודגמים והחומרים משלבים בין עץ, מתכת ובדים יפיפיים. Cassias מקפידים להציע מגוון רחב ולסייע לנו במציאת הפתרון הכי מתאים לבית שלנו.

כסאות משרדיים

עבור רבים מאיתנו, המשרד הוא כמו בית שני ולכן העיצוב דורש את הטאצ’ האישי שלנו. Cassias לוקחת חלק בחוויית עיצוב המשרד עם מגוון רחב של כיסאות מעוצבים ונוחים. הכיסאות מתאימים לפגישות, לאירוח לקוחות, אידאליים לקליניקות, רואי חשבון, מעצבים ואחרים.

כאן לא נופלים לטרנדים

הטרנדים של שנת 2020 כבר נמצאים בחנויות והם פותחים בפנינו אפשרויות עיצוב חדשות. בחנויות Cassias לא נופלים לתוך טרנדים אלא מביאים את האמרה האופנתית האחרונה באולם תצוגה מרשים. לפני הטרנדים והעיצובים החדשניים, הדגש בחנויות הוא קודם כל על איכות, נוחות וחוויית רכישה

כל רהיט בבית אמור לשמש אותנו לאורך שנים רבות ולכן כאן שמים דגש על חומרים איכותיים ועיצובים שהם קודם כל נוחים. הישיבה על הכיסא, אופנתי ככל שתהיה, צריכה דבר ראשון להיות נעימה וזו החוויה בכל כיסא שבאולם התצוגה, בין אם מדובר בכיסא בר ובין אם כיסא משרדי מעוצב.

עכשיו בסניף כנות

המותג קאסיאס שם לעצמו למטרה להביא אלינו את העיצובים החדשניים ובמחירים ללא פערי תיווך אלא במכירה ישירה, מהמשווק אלינו, הצרכנים. את הכיסאות ניתן למצוא בכל אחד מהסניפים וכך גם בחנות המפעל שבצומת כנות.

סניף כנות של קאסיאס, הממוקם ברחוב אודם 6, צומת כנות, מזמין אותנו להיכנס, להרגיש ולהתרגש. את החוויה הנוחה והנעימה נרגיש כבר בחניה החינמית שמחכה לנו. עם הכניסה נפגוש באנשי השירות שעומדים לרשותנו כדי לעזור לנו להרגיש, לראות ולענות על שאלות. זה הזמן והמקום להתחדש בטרנדים שהכי מתאימים לאופי שלנו. בסניף כנות נוכל למצוא גם עודפי ייבוא וכיסאות במחירים של עד 200 ₪ לכיסא.

(תמונות: Cassias – כסאות)

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן