news08.net/ads.txt

היום ב-15:00 | תיערך דקת דומייה במשחקה החשוב של שעריים מול אשדוד, לזכרם של אוהדי הקבוצה, נוני להב ובני אסולין ז”ל שהתחשמלו במהלך עבודתם

היום בצהריים, בשעה 15:00 באצטדיון ע״ש הברפלד בראשל״צ, יתקיים משחק חצי גמר הפלייאוף של ליגה א’ בין מכבי שעריים לבין הפועל אדומים אשדוד. על הנייר מדובר במשחק חשוב מאוד לכל אחת מהקבוצות, אך יותר מכך למשחק זה יהיה ערך של כבוד לשני אוהדיה של מכבי שעריים, נוני להב ובני אסולין, שהלכו בטרם עת והותירו משפחות כואבות, בהן את משפחת שעריים שהייתה להן כבית במשך שנים.

כזכור, להב נוני ובני אסולין, שני עובדי חברת חשמל, נפגעו מהתחשמלות במהלך עבודות על קו מתח גבוה בסמוך ליבנה. בזמן שלהב נוני הובא למנוחות בבית העלמין בשכונת מרמורק בעיר – בני אסולין, היה שרוי במצב קשה בבי”ח שיבא כשהוא מונשם מורדם. אסולין בן ה-49, תושב רחובות, ספג כתוצאה מההתחשמלות כוויות ב-70% משטח גופו, נלכד על העמוד וחולץ על ידי כבאים תוך כדי שניתן לו טיפול רפואי על ידי צוות מד”א. לאחר שחולץ פונה לבית החולים, שם כאמור אושפז במצב קשה. הוא נאבק על חייו עד רביעי שעבר. להב ז”ל הוא ההרוג ה-24 בתאונות עבודה מתחילת השנה. בני אסולין הוא ההרוג הרביעי. חברת חשמל מסרה כי הקימה וועדת חקירה לבדיקת נסיבות התאונה.

אגודת מכבי שעריים פנתה להתאחדות לכדורגל בבקשה לחלוק להם כבוד בדרך של מחווה מיוחדת ומרגשת: דקת דומיה לפני תחילת המשחק. ההתאחדות אישרה וכך יהיה – כאשר את עיריית רחובות ייצג מחזיק תיק הספורט, רועי שרעבי.

״רוח הספורט – היא הרוח החברית והאכפתית ביותר שיש. לכן ראינו לנכון לחבר בין רוח הספורט לחברות, ולהתחיל את המשחק בדקה של דומיה כדי לכבד את זכרם של נוני להב ובני אסולין זכרונם לברכה”, אמר שרעבי. “אני מודה למכבי שעריים, לקבוצת הפועל אדומים אשדוד ולהתאחדות לכדורגל על שיתוף הפעולה והנכונות לקיים מחווה זו”.

כפיר קירט, מנכ״ל מכבי שעריים מסר: ״לכבוד הוא לנו להנציח בדרך זו את נוני להב ובני אסולין ז״ל. מיד כששמענו שמדובר באוהדי הקבוצה, לא היססנו לכבד את זכרם בדקת דומיה”.

מצילים את הפועל מרמורק | פגישה הנוגעת לעתיד המועדון התקיימה במעמד המשולש: שרעבי, עובדיה ואורנשטיין

 

 

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן