news08.net/ads.txt

הבוקר: פרשת האונס המזעזע באילת מגיעה לבית המשפט

הפרשה שזעזעה מדינה שלמה מגיעה לבית המשפט: הבוקר (שלישי) ייפתח בבית המשפט המחוזי בבאר שבע שלב ההוכחות בפרשת האונס הקבוצתי של בת ה-16 במלון הים האדום באילת. במהלך הדיון תישמע עדותה של הנערה.

המשפט מתחיל היום, שלושה חודשים לאחר האירוע – ולאחר שהתקיימו שלל דיונים בין הצדדים. בתחילה, כל הנאשמים רצו להיות נוכחים באולם בזמן שהנערה תמסור את עדותה, אך הפרקליטות התנגדה בתוקף ודרשה שהנאשמים לא יראו אותה. לבסוף, בית המשפט הורה על פשרה והחליט שהנערה תעיד בתוך האולם הראשי, והנאשמים יישבו בסמוך לו – ויחזו בעדותה באמצעות וידאו קונפרנס. הנערה עצמה לא תוכל לראות אותם.

 

פרשת האונס הקבוצתי באילת התפוצצה בחודש אוגוסט האחרון. המשטרה עצרה מספר רב של חשודים, מרביתם בני נוער שעל פי החשד אנסו את הנערה במלון ‘הים האדום’ בעיר. אחרי חקירה אינטנסיבית שארכה שבועיים וחצי, הוגש כתב אישום חימור נגד 11 נאשמים, בהם איסי רפאלוב ואליזירי מאירוב, בני 27 מחדרה. כנגד השניים הוגש כתב אישום בגין אונס ומספר עבירות מין. עוד בין הנאשמים – שני אחים תאומים בני 17 מאחד היישובים בדרום. כנגד הארבעה הללו הוגש כתב אישום בגין אונס בנסיבות מחמירות.

נגד נאשם נוסף, אושר שלמה, בן 19 – אף הוא מהדרום, הוגש כתב אישום בגין מעשים מגונים ואי-מניעת פשע. כנגד ששת הנערים הנוספים, הוגש כתב אישום בגין עבירות מין בסעיפים שונים. כל הנאשמים הכחישו את החשדות החמורים נגדם.

הנאשם המרכזי, איסי רפאלוב, הספיק להחליף מספר פעמים את עורכי דינו וכיום הוא מיוצג על ידי עורך הדין ניר יסלוביץ’, עורך הדין שמוכר מפרשת הנערים בקפריסין, ועו”ד נס בן נתן שמייצג את שני האחים התאומים. לאחר שיסלוביץ’ נכנס לתיק, הוא דרש מהפרקליטות למסור לידיו את הראייה המרכזית למעשה – סרטון שבו הנערה מצולמת בזמן האונס. הוא טען שבכוונתו לעשות הפרדת ערוצים לסרטון ולבודד ממנו את הדו-שיח שהתנהל בחדר. הפרקליטות התנגדה לכך, אבל בית המשפט הורה על פשרה שבמסגרתה יטשטשו ויצנזרו את התמונות וישלחו לו רק את הסאונד מהסרטון. מומחה סאונד מטעמו של עו”ד יסלוביץ’, הצליח לבודד את זהות הדוברים בתוך החדר שבו על פי החשד בוצע האונס.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן