news08.net/ads.txt

היו”ר החדש של אוניברסיטת בן-גוריון בנגב: אבי ניסנקורן

עו”ד אבי ניסנקורן, לשעבר יו”ר ההסתדרות ושר המשפטים, נבחר לתפקיד יו”ר הועד המנהל של אוניברסיטת בן גוריון בנגב. הוא יחליף בתפקיד את ירום אריאב, לשעבר מנכ”ל משרד האוצר

אוניברסיטת בן-גוריון הודיעה הבוקר כי עו”ד אבי נסנקורן, לשעבר יו”ר ההסתדרות ושר המשפטים,  נבחר לתפקיד יו”ר הועד המנהל.

ניסנקורן החל את שירותו בתפקידים ציבוריים כמנהל מחלקה בהסתדרות. לאחר תקופה קצרה בשוק הפרטי הוא חזר להסתדרות העובדים החדשה עד אשר התמנה לתפקיד יו”ר הארגון, תפקיד אותו ביצע במשך חמש שנים. לאחר שנבחר לכנסת במסגרת מפלגת כחול-לבן, שימש ניסנקורן בתפקידים פרלמנטרים שונים, כגון חבר וועדת הכספים, יו״ר וועדת הכנסת יו״ר סיעת כחול לבן ושר המשפטים.

באפריל 2021 הסכים עו”ד אבי נינסקורן להצטרף לועד המנהל של האוניברסיטה, תפקיד אותו הוא מבצע בהתנדבות. לאחר שיו”ר הועד היוצא, ירום אריאב, הודיע על החלטתו לסיים את תפקידו, הוקמה ועדה לאיתור מועמדים לתפקיד. כאמור, הועד המנהל וחבר הנאמנים של האוניברסיטה קיבלו פה אחד את המלצת ועדת האיתור לבחור בניסנקורן לתפקיד היו”ר.

פרופ’ דניאל חיימוביץ, נשיא אוניברסיטת בן-גוריון בנגב: “הבחירה באדם מתוך הועד המנהל לשמש כיו”ר הוועד היא אות כבוד לאוניברסיטה ולתהליכי העבודה בה. אבי מביא לתפקיד ניסיון רב בתחומים החשובים לניהול מוסד כה חשוב להמשך פיתוח הנגב והמדינה“.

עו”ד אבי ניסנקורן: הצטערתי על החלטתו של של ירום אריאב לסיים את תפקיד היו״ר, אותו עשה בהצלחה יתרה. תפקיד יו”ר הועד המנהל של אוניברסיטת בן-גוריון בנגב הוא המשך ישיר לשירות הציבורי אותו עשיתי עד כה, מתוך אמונה שמשימה לאומית של מדינת ישראל היא פיתוח מואץ של באר-שבע והנגב. אעשה ככל יכולתי למיקסום תרומת האוניברסיטה למעבר צה”ל דרומה, לפיתוח האזורי והלאומי ולקידום המדע העולמי בכלל.

◼️ לקבוצת החדשות באילת והערבה לחצו כאן

◼️ חדש! לקבוצת החדשות בדימונה לחצו כאן 

◼️ חדש! לקבוצת החדשות בנתיבות לחצו כאן

◼️ חדש! לקבוצת החדשות באופקים לחצו כאן

◼️ לקבוצת החדשות בקרית גת והסביבה לחצו כאן

◼️ לקבוצת החדשות בקריית מלאכי והמועצה האזורית באר טוביה לחצו כאן 

◼️ חדש! לקבוצת החדשות באשדוד לחצו כאן

צילום: סמדר כפרי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן