“הילדים מהגן של כרמל מעודה יסחבו את צלקותיהם לכל החיים”

השרה פנינה תמנו שטה התייחסה היום (חמישי) לעונש של כרמל מעודה: “הילדים מהגן של כרמל מעודה יסחבו את צלקותיהם לכל החיים, אבל בינתיים הושג הישג ראוי שהביא למעט צדק בפרשה המזעזעת הזו. אני מברכת את בית המשפט שגזר היום עונש חסר תקדים של 9.5 שנות מאסר לגננת המתעללת, יותר מפי 3 מהמקובל. ההחלטה הזו מבטאת יותר מכל שחיי ילדינו אינם הפקר”.

כידוע, גזר בית המשפו בלוד על מעודה 9.5 שנות מאסר, זאת לאחר שהתעללה ותקפה פעוטות בני שלושה חודשים עד שלוש שנים. הפרקליטות ביקשה לגזור עליה עונש של 14 שנות מאסר. היא הורשעה ביותר מעשר עבירות חמורות של התעללות בפעוטות ותקיפת קטין בגן. בכתב האישום יוחסו לה התעללות בקטינים ובחסרי ישע ובתקיפת 11 תינוקות ופעוטות שבהם טיפלה.

על פי האישום, ב-2019 תקפה תינוקות ופעוטות בגן הילדים, בכך “שכיסתה ראשם של הקטינים בשמיכה וישבה עליהם, קשרה ידי קטין באמצעות חוט למשך דקות עד שעות, הרימה קטינים באחיזה בכוח בזרוע, הניפה אותם באוויר והכול עד להטחתם ברצפה, טלטלה תינוקות, העמידה פעוטות עם הפנים לקיר; לעתים, למשך מספר שעות, הצליפה בקטינים באמצעות חיתול, סטרה להם, צבטה ומשכה את ראשיהם לאחור תוך חסימת אפם ופיהם עד כדי קשיי נשימה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן