news08.net/ads.txt

הישג לאופוזיציה | יוזמת חבר מועצת העירייה, יקיר שינדלר: “שרות עד הבית” למוגבלי תנועה

מועצת עיריית קריית גת אישרה את הצעתו של חבר המועצה, יקיר שינדלר להקים אגף בעירייה “שירות עד הבית”. באולם הישיבות נותרו חמישה חברי אופוזיציה שהצביעו בעד וחבר קואליציה אחד, ראש העירייה, שנמנע. מההחלטה עולה שיוקצה בעל תפקיד שתפקידו יהיה להעניק את שירותי העירייה עד הבית (ארנונה, מסמכים ועוד) לקשישים, נכים ובעלי מוגבלויות שלא יאלצו לעמוד יותר בתור על מנת לקבל שירות.

חברי האופוזיציה ניצלו את העובדה שהדיון התארך עד השעות הקטנות של הלילה ושכל חברי הקואליציה פרשו לביתם ואילו חמשת חברי האופוזיציה נשארו באולם הישיבות: יקיר שינדלר, שי זולדן, יובל אביסידריס, כפיר סויסה ויגאל וינברגר אל מול נמנע אחד – ראש העירייה, אבירם דהרי שהיה היחיד מהקואלציה שנשאר. ההצבעה עברה ברוב של חמישה אנשי אופוזיציה מול נמנע אחד (ראש העיר אבירם דהרי).

האוכלוסיה הזכאית לקבלת השירות עד הבית תהייה מי שעונה לאחת מההגדרות: נכים או מוגבלים שהוכרו על ידי המוסד לביטוח לאומי שמקבלים קצבת ניידות. נכים שהוכרו על ידי המוסד לביטוח לאומי כבעלי נכות 60% ומעלה. נכים מפגיעתבעבודה שהוכרו על ידי המוסד לביטוח לאומי כבעלי נכות 50% ומעלה ומי שהוכר על ידי רופא תעסוקתי כמי שאיבד את כושר העבודה.

עו״ד יקיר שינדלר: ״מדובר בהישג חשוב מאין כמוהו, גם ברמה הערכית הנכים ובעלי המוגבלויות יזכו לשירות מצויין שנהוג היום גם בראשון לציון וברעננה ואין לי ספק שפריצת הדרך הזו תביא לערים נוספות אשר יאמצו את המודל הייחודי שאנחנו מנהיגים כאן. לא פחות חשוב מכך מדובר בהישג פוליטי חסר תקדים בעיר שנולד כתוצאה משיתוף הפעולה המצויין של חברי האופוזיציה בעיר, שי זולדן, כפיר סויסה, יובל אביסדיריס, יגאל ויינברג ואנוכי אשר פועלים יחד ולחוד בהתנדבות למען תושבי העיר ומוכיחים פעם אחר פעם שניתן להשיג הישגים חשובים ומרשימים בשיתוף פעולה ובחוכמה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן