news08.net/ads.txt

הכבאים קבעו מזוזה בתחנה החדשה בבאר יעקב

כחלק ממהלך ההתעצמות של מחוז מרכז בכבאות והצלה לישראל, מושקעים משאבים רבים בהקמת תחנות כיבוי ומבנים חדישים לצד רכישת אמצעים טכנולוגיים ורכבים חדשים.

מערך כבאות והצלה לישראל מוביל בשנים האחרונות תנופת בניה והתפתחות מואצת של תחנות כיבוי ברחבי הארץ שנועדו לצמצם את זמני התגובה המבצעית ולשפר את תנאי המחייה של לוחמי האש. במעמד מפקד התחנה ס/טפסר עוז כהן וראש עיריית באר יעקב ניסים גוזלן נקבעה אתמול מזוזה בתחנת הכיבוי החדשה בבאר יעקב.

תחנת הכיבוי החדשה בבאר יעקב תאפשר מתן מענה מבצעי טוב יותר ללמעלה משלושים אלף תושבי באר יעקב ותקצר את זמני ההגעה בזמן אירוע. נוסף על טיוב המענה המבצעי, התחנה תהווה כנקודת הסברה אשר תחזק את הקשר עם הקהילה. התחנה תצטרף לשלושת התחנות הקיימות במרחב איילון בנוסף לרמלה, מודיעין ושוהם. כחלק ממהלך ההתעצמות של מחוז מרכז בכבאות והצלה לישראל, מושקעים משאבים רבים בהקמת תחנות כיבוי ומבנים חדישים לצד רכישת אמצעים טכנולוגיים ורכבים חדשים.

מפקד תחנת איילון ס/טפסר עוז כהן: “אנחנו עושים ולא מדברים. אני שמח ונרגש לקבוע מזוזה בתחנת באר יעקב החדשה, תחנה שבנויה בשיא הקדמה לתת את המענה המבצעי לכל אירוע בסביבת באר יעקב. דוקא היום, בצל הלחימה שנכפתה עלינו, הרגע הזה מסמל את בניין הארץ, בניין מערך הכבאות והתעצמותו, העתיד והעמידה האיתנה שלנו אל מול אויבנו”.

ראש עיריית באר יעקב ניסים גוזלן: “במקרי השריפות האחרונים שחווינו בעיר נוכחנו להבין והרגשנו את חשיבות הזמן המהיר של הגעת הצוות להצלת חיים. הצוותים היו מגיעים מתחנת הכיבוי איילון בלוד ומהיום, בחיסכון זמן דרמטי, כל תושבי באר יעקב יקבלו שירות מהיר לכל מקרה שלא יגיע. נקווה שהתעסוקה היחידה לכבאים תהייה בחינוך לבטיחות באש וכן בעשייה קהילתית עם ילדי ותושבי באר יעקב”.

◼️ באר יעקב בווטסאפ לחצו כאן

צילום: דוברות כבאות והצלה איילון

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן