news08.net/ads.txt

הכדורגלן שגיב יחזקאל שוחרר ממעצר וישוב לישראל

השחקן שנעצר אתמול בתום משחק כדורגל שוחרר ויגיע בהמשך היום לישראל

הבוקר דיווחנו לכם על מעצרו של שחקן הכדורגל על ידי הטורקים, לאחר שבמשחק כדורגל חשף חבישה על אמת ידו ועליה הכיתוב 100days, סמל מגן דוד והתאריך 7.10

. להרחבה

לאחר פעילות מדינית וקונסולרית של משרד החוץ וגורמים נוספים, הכדורגלן שגיב יחזקאל שוחרר ממעצר וישוב בהמשך היום הביתה לישראל.

שר התרבות והספורט מיקי זוהר: “במהלך כל הלילה והבוקר פועלים הגורמים הרלוונטיים בסוגיית השחקן הישראלי שגיב יחזקאל. יש לנהוג באחריות ולהתבטא בזהירות עד לפתרון הסוגיה וחזרתו ארצה.”

ביממה האחרונה, בהנחיית שר החוץ ישראל כ”ץ, פעל משרד החוץ מול כלל הגורמים הרלוונטיים בטורקיה על מנת להביא לשחרורו המהיר של שגיב יחזקאל, הכדורגלן הישראלי שנעצר בעקבות מחווה לחטופים הישראלים לציון 100 ימים לטבח חמאס, שהציג במהלך משחק קבוצתו.

שר החוץ ישראל כ”ץ: “טורקיה הפכה להיות דיקטטורה חשוכה, הפועלת נגד ערכים הומניים וערכי הספורט. מי שעוצר כדורגלן על אקט של הזדהות עם 136 חטופים שנמצאים כבר למעלה מ-100 ימים בידי מחבלי ארגון טרור רצחני, מייצג תרבות של רצח ושנאה. אני קורא לקהילה הבינ״ל ולארגוני הספורט הבינ”ל לפעול נגד טורקיה ונגד השימוש הפוליטי שלה באלימות ואיומים נגד ספורטאים. היום זה שגיב יחזקאל, מחר זה ספורטאי אחר”.

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: שימוש לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן