מיזם ט.נ.א (ראשי תיבות לטיפול נפשי אפשרי) נוסד על-ידי בעלי ובעלות מקצוע בתחומי הפסיכותרפיה, במטרה להנגיש את הטיפול הפסיכולוגי לכל שכבות האוכלוסייה, ובתעריפים אפשריים מופחתים אל מול התעריף המקובל בשוק הפרטי.

מאז נוסד המיזם בשנת 2015 ועד היום, הצטרפו אל טנא שורה רחבה של מטפלים ומטפלות, פסיכולוגים ופסיכולוגיות, עובדים ועובדות סוציאליים המוכרים כפסיכותרפיסטים. כיום, האתר מאפשר למבקריו למצוא מטפל/ת למתן מגוון של טיפולים נפשיים ביישובים רבים ברחבי הארץ.

הנגשת הטיפול והנגשת המידע

בשונה מימים עברו, המודעות לסוגיות רגשיות ונפשיות היא גבוהה, דבר אשר יכול להקל באופן ניכר על אדם המחליט לבחון את תועלתו של הייעוץ הפסיכותרפי ולהתחייב לתהליך שכזה.

גם אישיויות ציבוריות המוכרות לכול וסלבריטאים, מדברים כיום בפתיחות רבה יותר על ההתמודדויות הרגשיות המלוות אותם ממגוון רחב של נסיבות שונות.

לטיפולים נפשיים

גישות משתנות ומגוונות, וכך גם בטנא נרתמים אל הגברת המודעות לסוגיות הרגשיות הרבות; לצד הפעילות הענפה להנגשתו של הטיפול הפסיכולוגי הפרטי, מתפרסמות באתר כתבות מגזין שונות העוסקות בהרחבה בהתמודדויות נפשיות, הפרעות נפשיות וכן הסברים מפורטים אודות דרכי טיפול.

מציאת מטפל/ת בטנא

המיזם מציע מספר אפשרויות לחיפוש ומציאת מטפלים ומטפלות, תוך הקפדה על ממשק נגיש וידידותי לכל שכבות הגילאים המבקרות בו.

אינדקס המטפלים, מאפשר להתרשם מכל מטפל ומטפלת הרשומים למיזם, כאשר בהקלקה על כרטיסם האישי, ניתן לקבל פרטים מלאים לרבות ניסיון מקצועי, קהלי יעד, שיטות טיפול, הכשרות, כתובת הקליניקה ופרטים נוספים.

באפשרותם של מבקרי האתר, ליצור קשר טלפוני עם המטפל/ת ללא כל תיווך מצד האתר, או לחילופין לשלוח דואר אלקטרוני ישיר. בקרוב ניתן יהיה לשלוח ווטסאפ למטפל/ת שבחרתם. ההקפדה על התקשרות ישירה איננה נובעת אך ורק מן הרצון להקל על ההתקשרות עם המטפל/ת, אלא גם בשל העובדה כי טיפול נפשי הוא תהליך אישי מאוד.

לצדו של אינדקס המטפלים, האתר מציע מנוע חיפוש וסינון המאתר וממקד את תוצאות החיפוש על-פי נושא הטיפול, שפת המטפל/ת, מיקום כללי בארץ ויישוב.

מי הם החברים בטנא?

במיזם רשומים כמאה מטפלים ומטפלות מורשים ומנוסים, בעיקר פסיכולוגים קליניים ועובדים סוציאליים פסיכותרפיסטים.

כל מטפל ומטפלת המעוניינים להצטרף אל המיזם, נבדקים בקפידה על-ידי צוות האתר, והאתר מקבל אל שורותיו אך ורק אנשי ונשות מקצוע המוסמכים ע”י הגופים המורשים הרלוונטיים ושמחזיקים בתעודות המקצועיות הנדרשות.

מענה מקיף לכל מבקרי האתר

בטנא ניתן למצוא מענה לכל סוגיה רגשית, כל התמודדות וכל אתגר.

החל מאנשי ונשות מקצוע המוסמכים לטיפול בדיכאון או חרדה, דרך מטפלים משפחתיים ועד למתן אבחונים שונים.

בכל שאלה והתייעצות, באפשרות המבקרים להשאיר פניה בטופס יצירת הקשר הכללי שבאתר, או להיוועץ עם המטפלים והמטפלות הרשומים באתר ואשר מופיעים בכרטיסיהם הפרטיים.

למידע נוסף, חפשו את טנא טיפול נפשי בגוגל.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן