news08.net/ads.txt

הכנה לכתה א’: תכנית מעברים התקיימה לילדי הגן ביישוב

במסגרת תכנית ‘מעברים’ שנועדה להכין את ילדי הגן לקראת המעבר לבית הספר היסודי ולכיתות א’, התקיימו פעילויות משותפות לבתי הספר והגנים. בית הספר ‘סיני’ הזמין את ילדי הגנים ‘תמר’, ‘נועם’ ו-‘דקל’ ליום ספורט חווייתי, מעשיר ומלמד. בית הספר ‘נופי מולדת’ הזמין את ילדי גן ‘צאלה’, גן לחינוך המיוחד, לתכנית מעברים רכה ומאפשרת למען הצלחתם.

בנוסף, התקיימה השבוע השתלמות לכלל הגננות והסייעות בגן יבנה במהלכה הן השתתפו בהרצאה של ד”ר שחר צדוק, סדנא שהועברה על ידי מנחות מקצועיות ועוד. במהלך ההשתלמות רכשו הגננות והסייעות כלים שיסייעו להן להתמודד עם מצבי לחץ וקשיים אל מול הילדים ובנוסף, רכשו מיומנויות של התמודדות עם לחץ באופן אישי. בסיומה של ההשתלמות קיבלו הצוותים הכנה לקראת תרגיל רעידת אדמה בהובלתו של אגף הביטחון על כלל המשמעויות הטמונות בכך.

מנהלת מחלקת גני הילדים בעיריית גן יבנה, יהודית שטרית, מסרה: “כתפיסה, אנו במחלקת החינוך, בשותפות עם משרד החינוך, מאמינים בחיבורים בין צוותי החינוך על מנת להכשירם לשפה מקצועית משותפת. תכנית ‘מעברים’ נועדה להקל על המעבר של הילדים וכן, גם של הוריהם, מגילאי הגן אל בית הספר היסודי, והיא חשובה מעין כמותה. אני מודה לכלל הצוותים שלקחו חלק בעשייה בתחום גני הילדים ולאגף הביטחון על העבודה המשמעותית למען בטיחות ילדי גן יבנה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן