news08.net/ads.txt

הכנתם את התרבוש? המימונה חוזרת הערב לרחובות

תכינו את התרבושים ותבואו רעבים כי המימונה חוזרת הערב (ראשון) לרחובות!! אחרי שנתיים שבה נאלצו בעיר המדע והתרבות לוותר על החגיגה האמיתית ולהסתפק במימונה ניידת, השנה רחמים מלול, החברה העירונית – עודד עמרם, אייל פרנקל ושות’ מקנחים את אירועי האביב עם חגיגת המימונה המסורתית – בפארק המייסדים יחכה לכם אוהל אירוח מסורתי, על הבמה קובי פרץ שיעשה שמח יחד עם תזמורת מרוקאית אותנטית! גם האמנים ליאור אלמליח, אלחי לגריסי והזמרת נטלי בראל יהיו שם. ומה עוד? מופלטות, הרים של מופלטות.. תבואו רעבים! הכניסה חופשית, החל מ-20:00.

ראש העיר רחובות, רחמים מלול: “המימונה הפך מזמן לחג מסורתי של כל בית ישראל, חג של שפע והכנסת אורחים. רחובות תחגוג את המימונה בגדול! אנחנו שמחים לשוב ולחגוג אותו ברוב עם בפארק המייסדים, עם מוזיקה שמחה. אני אפגוש אתכם באוהל האירוח המסורתי עם רבים וטובים נוספים- בואו לשמוח!”.

ח”מ ומחזיק תיק התרבות, עודד עמרם: “אנחנו כל כך שמחים לשוב ולשמח את תושבי רחובות עם האירוע שחותם את אירועי פסח, ליל המימונה, בפארק המייסדים המחודש. נחכה לכם שם עם מגוון של אמנים בהופעה ועם אוהל האירוח המסורתי, כולם מוזמנים ומוזמנות!”.

מנכ”ל החברה העירונית, אייל פרנקל“החברה העירונית שמחה להחזיר למרכזה של העיר, ברוב פאר והדר, את חגיגת המימונה המסורתית, כפי שנחגגה בשנים שקדמו לקורונה. אני מזמין את תושבי העיר להגיע וליהנות מהופעות אמנים ברוח החג ומדברי המתיקה המסורתיים. תרבחו ותסעדו!”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן