news08.net/ads.txt

הלב דואב: לאה קימני עובדת אגף התנועה בעיריית רחובות הלכה לעולמה

משרדי עיריית רחובות חשו עצבות גדולה בעקבות פטירתה של לאה קימני ז”ל שעבדה באגף התנועה. לאה נפטרה ממחלת הסרטן והותירה אחריה בעל ושני ילדים. בהלוויה השתתפו עשרות בני משפחה וקרובים.
מקרובים רבים הספידו את לאה, ביניהם בעלה דני, ילדתה מלאני שאף היא קראה לה “גולד” כי הייתה זהב. לאחר מכן סיים בבכי קורע לב, ליאור שוקרי מנהל האגף: “עלייך נאמר באה לעבוד ולא באה לעבודה… “
נוכחים בהלוויה סיפרו כי בעלה דני ספד לה ואמר “שאהבתו התעצמה יותר ויותר עת גילוי המחלה על אף שתמיד אהב אותה מאוד ולאחר מותה הבין מאחת מחברותיה שבאחת משיחותיהן לאחרונה ציינה בפניה את גודל אהבתה אליו בעוצמות שלא ניתן לתאר. לאה הייתה לביאה לוחמת שאהבה מאוד את ילדיה וגוננה ועטפה ותמכה בהם לאורך כל חייה”.
.
חברותיה לעבודה מספרות שלאה הייתה דמות דומיננטית חיובית חייכנית מצחיקה ומיוחדת לא אחת שיכולה להישכח בקלות אובדנה מורגש במחלקת החניה והשילוט.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן