news08.net/ads.txt

הלב הענק של תושבי גן יבנה

המועצה המקומית גן יבנה, יחד עם המרכז לשלטון מקומי והסוכנות היהודית קול קורא לתושבים לתרום עבור אוכלוסיית הפליטים מאוקראינה. על מנת לבצע את המשימה נפתחו שתי נקודות איסוף בגן יבנה, בקאנטרי גן יבנה ובמועדון ‘ארגמן’, אליהם הגיעו עשרות תושבים שהביאו עמםם ציוד היגיינה אישית כגון שמפו, סבונים, משחות ומברשות שיניים, תחתונים וגרביים, ציוד שינה כגון שקי שינה ושמיכות ועוד. עובדי המחלקה לשירותים חברתיים, יחד עם מתנדבים מקרב תושבי היישוב ועובדי המועצה, ביצעו מיון לכלל הציוד שנאסף, חילקו אותו לארגזים וסידרו אותו למשלוח.

היום (ראשון) הועמס כלל הציוד על טנדר של מחלקת שפ”ע ויצא לדרכו אל עבר המרכז הלוגיסטי של הסוכנות היהודית ומשם באמצעות משרד החוץ התרומות יחולקו לפליטים האוקראינים. ראש המועצה, דרור אהרון התייחס למחווה: “גן יבנה נרתמה באופן מלא למען האוכלוסייה האזרחית באזורי הלחימה באוקראינה. התושבים פתחו את ליבם וההיענות הייתה ממש מרשימה, אני לא מתפלא, כשמדובר בפעילות התנדבותית למען הזולת תושבי גן יבנה תמיד נותנים את הכל. תודה רבה לעובדי המחלקה לשירותים חברתיים, לקאנטרי גן יבנה ולכלל העוסקים במלאכה החשובה והערכית הזו”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן