news08.net/ads.txt

הלוביסטית יוספה ברק יוצאת למאבק: “אותו אחד שהטריד אותי מינית, שביקש שאהיה המאמנת המינית שלו, שאזחל לו מתחת לשמיכה, שכתב לי על ה”אורגזמה” שלו – במירוץ לנשיאות”

הלוביסטית ויועצת התקשורת מפרסמת את מאבקה ומגייסת כספים, כדי להדיח את יהודה גליק מהמירוץ לנשיאות. “אותו אחד שהטריד אותי מינית”, כתבה, “שביקש שאהיה “המאמנת המינית שלו”. שביקש ש”אזחל לו מתחת לשמיכה”, שכתב לי על ה”אורגזמה” שלו. הוא התעלם מה”לא” שלי ולכן, אסור שיהיו לנו פוליטיקאים כאלה. אני רוצה לנהל נגדו הליך משפטי, בכדי להוכיח לנשים שעוברות הטרדה, שיש דרך להיפרע ממי שפגע בהם. יהודה גליק הטריד אותי מינית וכעת מתמודד לנשיאות. אאבק, אבלום ואוכיח אותו, באמצעות מערכת המשפט”. עד כה הצליחה יוספה לגייס, למעלה מ-13 אלף שקלים מתוך 40 אלף השקלים אותה היא צריכה במסגרת מאבקה. בכדי לסייע לה לחצו כאן

וכך כתבה: “כל חיי הוטרדתי מינית. עוד מגיל 6, כשקרוב משפחתי, החדיר את ידו מתחת לתחתוניי. כשצימח החזה שלי (ולא חדל), “זכיתי” למבטים, הערות, התחככות ואף מפגש עם גבר שחשף עצמו מולי, באמצע הרחוב. תמיד חשתי סכין מתהפכת בבטני, השפלה נוראית, הדמעות מיהרו להגיע והזעם מילא את בשרי ועצמותיי. מאז שאני זוכרת את עצמי, שתקתי, הבלגתי. שיתפתי את אבי ז”ל, בדבר הפגיעה המינית ע”י קרוב משפחתי, רק כשהייתי בת 27. אני זוכרת את עצמי מתייפחת, שפתי התחתונה רועדת. אבי ישב הלום רעם. לפני שנתיים עברתי הטרדה מינית ע”י יהודה גליק. בזמנו, ח”כ בקואליציה. יהודה גליק שחשק בי, לא הזמין אותי קפה. הוא בחר לכתוב על האורגזמה שלו ושאל אותי על האורגזמה שלי. סירבתי לנהל שיחה מסוג זה. רשמתי : “לא”. זה לא הפריע לו. הוא המשיך : “אני רוצה שתהיי המאמנת המינית שלי”. הוא השפיל אותי. למחרת הוא התנצל. לאחר מכן, הציע לי אתנן. סירבתי לקבלו. הכל מתועד בתכתובת ווצאפים בינינו. התלוננתי במשטרה, שהטילה מייד צו איסור פרסום על הפרשה, בכדי להגן על יהודה גליק.

בכדי לסייע לה לחצו כאן

“גיא לרר שליווה אותי באותה העת, ביקש שלא אתלונן. הוא כבר ידע שהמשטרה תמשיך את מה שיהודה גליק התחיל. מסרתי עדות ביחידת להב. במשך 5 שעות. לקח לי 3 ימים להירגע. חפרו את נשמתי. הפכו כל אבן והאירו תחתיה. מסרתי גם את תכתובת הווצאפים. לאחר 3 חודשים מורטי עצבים, המשטרה החליטה לסגור את התלונה מחמת “חוסר עניין לציבור”. גליק אף לא נחקר! לא אוותר! בעזרת הכסף שאגייס כאן, אתבע את גליק אזרחית ואוכיח את צדקתי. הכסף יכסה שכר טרחת עורך דין, חוות דעת ואגרות. נזכרתי במקרה של אורלי רביבו, שהגישה אף היא תלונה נגד משה קצב. תלונתה נסגרה ע”י הפרקליטות. אורלי הגישה תלונה אזרחית וזכתה. עורכי הדין של קצב ניסו להשחירה בכל דרך ולהטיל בה דופי, אך אורלי ניצחה. אני יודעת שאנצח אותו. הווצאפים מדברים בעד עצמם. מסתבר שווצאפים נמצאים ברף הפלילי הנמוך, מכאן שאינם מספיקים להעביר לדין בערכאה הפלילית, אך באזרחית ועוד איך”.

בהמשך הוסיפה: “איתכם אשנה את העיוות הקיים! לא יתכן שבעל שררה, יערוך הצגה שלמה, כאילו כאשר דלת משרדו פתוחה, הוא נוהג בניקיון כפיים ואז באישון לילה, הוא משגר ווצאפים מיניים משפילים. המשטרה מכשירה סוג כזה של התנהגות. אך ההטרדה נותרת הטרדה, גם אם לא ארע מגע. העיסוק במין מצלק, כשאת לא בחרת, לא הסכמת ואף שללת זאת במפגיע. אני רוצה להעביר מכאן מסר מנצח לנפגעות תקיפה מינית. אתן לא קורבנות, נפגעתן. אתן נפגעות ומי שפוגע בכן, יבולע לו. ילדתי הקטנה (בת 11) מוגנת ושמורה מכל משמר ואני אתקן את דרכיו של עולמו עבורה ועבורכן”.

בכדי לסייע לה לחצו כאן

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן