news08.net/ads.txt

הלם בעולם העסקים! 3 אנשי עסקים נעצרו בפרשה שמסעירה את המדינה

החשד: מכרו חברות קנאביס רפואי ב-12 מיליון ₪ ולא דיווחו על העסקה

הלם בעולם העסקים! שלושה אנשי עסקים נעצרו בחשד שניסו להתחמק מתשלום מס בגין מכירה של שתי חברות לממכר קנאביס רפואי.

בית משפט השלום בחיפה שחרר היום בתנאים מגבילים את שלושת החשודים – עמית רוזן, הבעלים לשעבר של חברת ר. ע. ירוק פארם בע”מ; אחיו רועי רוזן, הבעלים לשעבר של חברת רוזן היי וואי בע”מ; ורן קאירי, שכיר ובעל מניות במספר חברות.

בשנת 2021 מכרו האחים רוזן את החברות שבבעלותם לחברה בשם איי. אם. סי בע”מ, תמורת סכום כולל של כ-12 מיליון ₪. במסגרת חקירה בנוגע להתנהלותם של החשודים עלה החשד כי על מנת להתחמק מתשלום מס רווחי הון בגין עסקת המכירה, עשו האחים רוזן שימוש באישור כוזב שמנע ניכוי מס במקור מעסקת המכירה, ולאחר מכן לא דיווחו לפקיד השומה על העסקה ולא שילמו מקדמה על חשבון חבות המס כמתחייב. בנוסף, חשודים האחים רוזן כי הציגו בפני פקיד השומה הסכם כוזב, שעל פיו הם אינם הבעלים של החברה אלא משמשים כנאמנים בלבד.

על אף שאינו רשום כבעל מניות באף אחת מהחברות, חשוד רן קאירי בכך שקיבל סכום של כ-1.2 מיליון ₪ מעסקת המכירה, ולא דיווח על הסכום לרשויות המס. על פי החשד, על מנת להסוות את התמורה שקיבל מהעסקה, רכש קאירי נדל”ן בדובאי בסכום של כ-900 אלף ₪.

צילום: ארכיון חדשות 08

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן