news08.net/ads.txt

הלם!!! נעשתה טעות זיהוי בקבורת אישה מבוגרת שנפטרה מקורונה

דבר כזה עוד לא אירע!!! ועדת בדיקה של משרד הבריאות תבחן מקרה חמור ומצער בו נעשתה טעות זיהוי בקבורת אישה מבוגרת שנפטרה מקורונה. הארוע התרחש במחלקת קורונה בבית חולים גריאטרי במרכז הארץ, אליו הועברה האישה ממוסד סיעודי אחר בו הייתה התפרצות קורונה.

מרגע שנודע המקרה למשרד הבריאות, משלחת של נציגי לשכת הבריאות והמוסד הסיעודי ממנו הועברה האישה, הגיעו למשפחות כדי לטפל באירוע. במקביל להליך הבדיקה, משרד הבריאות ימשיך ויסייע למשפחה האבלה ככל שיידרש.

לפי פרטים שהגיעו אל חדשות 08, המנוחה נמצאת מזה שנתיים בבית אבות באשקלון, התגלתה חיובית לקורונה ביום רביעי שעבר ויומיים לאחר מכן העבירו אותה למחלקת קורונה בבית אבות במרכז הארץ. במהלך השבוע בתה יצרה קשר עם בית האבות במרכז הארץ לוודא שהכל בסדר עם אמה – ונאמר לה שהכל תקין, שהאם מרגישה בטוב. ביום חמישי בערב היא קיבלה טלפון מעובדת סוציאלית של בית האבות באשקלון בו מודיעים לה שהאם נפטרה.

איך הם גילו את זה? – מסתבר שהם שלחו מתנות באותו היום לקשישים שלהם לכבוד ראש השנה וביקשו תצלומים של כולם – להפתעתם התמונה ששלחו על שם האם לא הייתה תואמת לזהותה אלא הייתה זו אישה אחרת. כאשר שאלו איפה האם נמצאת הודיעו להם שהיא נפטרה ונקברה שלושה ימים קודם. באשר לסיבת המוות – תחילה אמרו קורונה ולאחר מכן אמרו התקף לב.

ביום שישי המשפחה קיבלה את התמונה של הנפטרת – כאשר זיהו סימן חבלה גדול בפניה. המשפחה חושדת שהייתה רשלנות רפואית ושבית האבות מנסים להעלים פרטים על סיבות פטירתה של הסבתא שאמור נקברה בבית קברות בבאר שבע – על שם אחר.
מחר המשפחה תגיע לבית המשפט השלום כדי לקבל אישור לניתוח גופתה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן