news08.net/ads.txt

הלם!! עשרות חדרים נמכרו לשוהים בלתי חוקיים באילת

המשטרה עצרה עשרות שוהים בלתי חוקיים באחד מכלי השיט באילת

בעת פעילות מבצעית שגרתית הגיעו שוטרי יחידת השיטור הימי אילת בליווי לוחמי מג”ב לאחד מכלי השיט במרינה לבדיקה שגרתית. במהלך בדיקתם מצאו כי על כלי השיט שהיה מתוכנן לצאת להפלגה תוך זמן קצרו, שהתה קבוצה מאורגנת של עשרות שוהים בלתי חוקיים מאזור יהודה ושומרון.

מיד עם היוודע ממדי האירוע החלו במשטרת אילת בפעולות חקירה מהן עלה כי לקבוצה מארגנים נוספים אשר אינם נמצאים על כלי השיט וכי 26 חדרים הוזמנו עבור הקבוצה באחד מבתי המלון בעיר. בפעולות נחושות ומהירות, הצליחו השוטרים לאתר את כל מארגני החופשה – המסייעים, נהג האוטובוס שהוביל את הקבוצה ובעל חברת האוטובוסים, ויחד עם עשרות השוהים על כלי השיט שנכנסו לא כחוק והסתובבו ברחבי העיר, עיכבו אותם לתחנת המשטרה. בתום חקירת השוהים הבלתי חוקיים, הם הוצאו מהעיר בליווי כוח של לוחמי מג”ב עד מחסום מיתר.

בתום חקירתם של החשודים בסיוע, נהג האוטובוס, בעל חברת האוטובוס ושני שוהים בלתי חוקיים (שזו אינה כניסתם הראשונה שלא כחוק) נכלאו. הם הובאו לדיון הארכת מעצר בפני בימ”ש השלום באילת, שהאריך מעצרם.

נצ”מ משה פינצי, מפקד מרחב אילת: “במקביל לעיסוקה המתמיד של המשטרה במיגור ומאבק בתופעות פשיעה שונות, אנו פועלים ביתר שאת לאיתור שוהים בלתי חוקיים במרחב העיר אילת, בתוך כך להעמדתם לדין של החשודים בעבירות כניסה שלא כחוק לישראל, סיוע לביצוע העבירה והלנת שוהים בלתי חוקיים, כל זאת כדי להבטיח את שלומו של הציבור ולמען תחושת הביטחון של תושבי אילת והמתארחים בה”.

צילום: דוברות המשטרה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן