news08.net/ads.txt

חורף במושבה | המועצה המקומית גדרה קיימה ישיבת היערכות מקצועית עם האגפים הרלוונטיים, בניהולו של המנכ”ל ליאור מדהלה

גשם
כחלק מההכנות לחורף (ממנו טעמנו בימים האחרונים), קיימה המועצה המקומית גדרה ישיבת היערכות מקצועית עם האגפים הרלוונטיים. במסגרת ההכנות התבצעו ויתבצעו, בין השאר, עבודות לניקיון נקזים, גיזום עצים והיערכות למתן מענה לסערה.
(צילום: שאטרסטוק)
כידוע, מידי שנה, לקראת חילופי העונות וכחלק מהיערכות המועצה לעונת החורף, התקיימה ישיבה בהשתתפות אנשי מקצוע על מנת להתמודד בצורה מיטבית עם אתגרי החורף ונזקים שעלולים להיגרם בעונה הקרה. הישיבה המיוחדת התקיימה בניהולו של מנכ”ל המועצה, ליאור מדהלה, במסגרתה השתתפו כל הגורמים המקצועיים במועצה, לרבות אגף הביטחון, ההנדסה, הפיקוח והמוקד.
במסגרת זו הועלו נושאים הדורשים התייחסות לתשתיות, לרבות ניקיון מערכות הניקוז במבנים הציבוריים במרחב הציבורי, ריקון קולטנים, גיזום עצים, בדיקת גגות, הכנת ציוד למתן מענה בזמן סערה וכדומה. כמו כן, בישיבה זו ניצלו את ההזדמנות לעבור על הנהלים לתפקוד בעלי תפקידים במועצה להתנהלות בשעת הצורך, היערכות עם כח אדם וכל הנדרש על מנת לתת מענה מיטבי ומיידי.
“אנו קוראים לתושבים להיערך בסביבת בתיכם לחורף”, נמסר מהמועצה המקומית גדרה. “הכינו את גג הבית על ידי ניקיון המרזבים ופתחי הניקוז, חזקו וקבעו עצמים העלולים לעוף ברוח חזקה, גזמו עצים בגינת בתיכם בהתאם לצורך והכינו אמצעים למקרים של הפסקת חשמל”.
אגב, שעון חורף 2019 / 2020 יחל בתאריך 27/10/2019 בשעה 02:00 , (בלילה שבין שבת לראשון), השעון יוזז אחורה לשעה 01:00.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן