news08.net/ads.txt

המטפלת מנס ציונה הורשעה בהתעללות הפעוט בו טיפלה בבית הוריו

לאחר דיונים רבים, בית משפט השלום ברחובות הרשיע הבוקר (שלישי) את המטפלת ציפורה דוד בהתעללות בפעוט בו טיפלה בבית הוריו בנס ציונה.
דוד, תושבת בית עובד בת 65, הודתה בעבירה של תקיפה חד פעמית. בית המשפט קבע כי תשלח לקבלת תסקיר מבחן. בשלב הטיעונים לעונש שנקבע לחודש יוני השנה, סניגורה ירון פורר ידרוש עבורה עונש של עבודות שירות.
השופטת, אפרת פינק, שניהלה את התיק ציינה בהכרעתה כי “עובדות כתב האישום והסרטונים מלמדים על פוטנציאל קשה וגרימת סבל לתינוק. אין בידי לאמץ את הטענה שבהיעדר חבלות אין פוטנציאל לנזק פיזי התינוק סבל הלכה למעשה. הנאשמת נהגה באכזיות תוך הטלת אימה משמעותית, ביזוי והשפלה כלפי התינוק. לא ניתן להפריז בתיאור חוסר הישע של התינוק מול הנאשמת. הוא אינו מסוגל להתנגד למעשיה ולעזוב את המקום או להתלונן להוריו. מתקיימים כל ששת התנאים לקיומה של עבירת ההתעללות”.
הורי התינוק והורים נוספים שנכחו בעולם, זעקו לעבר הנאשמת: “יש לכלוא אותך ולזרוק את המפתח”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן