news08.net/ads.txt

המירוץ לדירה ב-180 יום בשיטת אלון גל: השיטה שתחזיר לכם את השליטה הפיננסית לידיים

אם גם אתם כמו ישראלים אחרים רבים, מרגישים את הקושי לסגור את החודש בכל פעם מחדש, רואים את המינוס בבנק רק הולך ומעמיק ונקלעים לחובות בשל הלוואות שאתם צריכים להחזיר – יכול מאד להיות כי המירוץ לדירה ב180 יום בשיטת אלון גל זו בדיוק מה שאתם צריכים כדי להחזיר לעצמכם את השליטה הפיננסית לחיים.

קרדיט תמונה: FREEPIK

נכון, יש לא מעט שיטות כאלו שאנו שומעים עליהם השכם וערב, ומתוך כך קשה לפעמים לדעת מהו הדבר הנכון לעשות באמת ואי אפשר לדעת שדווקא השיטה של אלון גל תצליח היכן ששיטות אחרות נכשלות, אך כאשר בוחנים את הדברים לעומק נראה כי המירוץ לדירה ב-180 יום בשיטת אלון גל בהחלט מצליחה להציע משהו אחר לקהל הלקוחות שלה.

בדיוק בגלל זה אנו רוצים להסביר כעת מהי הלכה למעשה המירוץ לדירה ב-180 יום בשיטת אלון גל, טכניקה שבהחלט יכולה לסייע לרבים, אז אם גם אתם מתמודדים עם אתגרים כלכליים שונים, אתם בהחלט צריכים להכיר אותה. 

ניתוח פיננסי מדויק:

אם כך, בואו נדבר על הצעד הראשון והחשוב ביותר של המירוץ לדירה ב180 יום בשיטת אלון גל. בשלב הראשון חשוב מאד לנתח את ההתנהלות הפיננסית של כל אדם ומשפחה. כאשר יורדים לעומק הדברים מגלים בדרך כלל הרבה מאד הוצאות מיותרות, ועבור מרבית האנשים מדובר על הפתעה גמורה. נכון, המירוץ לדירה ב-180 יום מציעה משהו דומה לשיטות אחרות עם הצעד הזה, אבל השיטה של אלון גל שונה במהות בשל הירידה לפרטים הקטנים ביותר. כל זה נעשה אגב לאחר שמגדירים בצורה ברורה את רמת החיים של כל אדם/משפחה וכן מבינים מהי רמת החיים שבה נרצה לחיות.

מכאן, ניתן לגזור רשימת מטרות וצעדים אופרטיביים שיאפשרו את ההתאוששות הכלכלית, ובעוד יועצים פינססים אחרים פשוט מפיקים דו”ח ושולחים את הלקוחות לדרכם ללא כל ליווי ותמיכה, המירוץ לדירה ב-180 יום בשיטת אלון גל מספקת תמיכה וליווי לאורך כל הדרך עד להטמעת המסקנות והכלים החשובים לצמיחה כלכלית. 

חיסול חובות ומינוסים:

עוד חלק משמעותי שבא לידי ביטוי בטכניקת המירוץ לדירה ב-180 יום בשיטת אלון גל, הוא הדגש הגדול על חיסול המינוס והחובות לבנק. על פי אלון גל, בלי הצעד החשוב הזה אין אפשרות של ממש לצאת לעצמאות כלכלית ולכן זה משהו שחייבים לדאוג לו. לא, המירוץ לדירה ב180 יום לא מבטיח לחסל את החובות והמינוס בבת אחת וכמובן שזוהי לא ציפייה ריאלית, אך השיטה של אלון גל מציעה תהליך הדרגתי, סבלני ועקבי שהוא יעיל הרבה יותר במקרים הללו. דרך אחת לעשות זאת על פי המירוץ לדירה ב180 יום בשיטת אלון גל היא צמצום הוצאות וחינוך לצרכנות נבונה, דברים עליהם דיברנו, אך ברור שזה לא מספיק ושגם יש צורך ממשי בהגדלת ההכנסות, מה שמוביל אותנו לנקודה הבאה. 

האם אפשר להכניס עוד כסף?

על פי עקרונות המירוץ לדירה ב-180 יום בשיטת אלון גל, התשובה היא חיובית כמובן. המירוץ לדירה ב-180 יום מדבר על כמה דרכים בהן אפשר לעשות זאת והן:

  • איתור כספים אבודים: משהו שיש לכל אחד מאיתנו כמעט ורובינו כלל לא יודעים עליו. החזרי מס לשכירים ועצמאים, מענקים מטעם המילואים, ירושות אבודות, תביעות ייצוגיות שאנו לא יודעים עליהן וכן הלאה. 
  • יצירת משכורת שלישית: גם אם אנחנו עובדים שכירים או עצמאים במשרה מלאה, יצירת משכורת שלישית כהכנסה צדדית היא אפשרית, וזה משהו שחשוב לדעת מעבר לשיטה של אלון גל. ברגע שמבינים שישנן דרכים שונות ומגוונות להכניס עוד כסף אפשר להתחיל לעשות את זה, לחסל את החובות באופן הזה ואפילו להתחיל לחסוך. 

ולצד כל אלו, הדגש החשוב ביותר שעולה מטכניקת המירוץ לדירה ב180 יום בשיטת אלון גל הוא בלי ספק החשיבות של יצירת השקעות עצמאיות. אלו יכולות להיות מניות, אגרות חוב, קרנות השתלמות, או כמו ששם השיטה מרמז, השקעות בנדל”ן. ברגע שמבינים שעם תכנון נכון כל אחד יכול לייצר מקור השקעה כזה, אפשר להניח אבני בניין לעתיד של יציבות כלכלית שגם ישחרר אותנו מהתלות בהלוואות ובבנקים. 

קחו את גורלכם בידיים:

לסיכום, המירוץ לדירה ב-180 יום זו שיטה שכבר היום מסייעת לאלפי ישראלים ובפרט למשפחות בישראל. אם גם אתם מתקשים להתנהל בצורה נכונה מבחינה כלכלית אתם בהחלט צריכים להכיר אותה ואולי היא תעזור גם לכם לצאת מעול השעבוד הכלכלי אל עבר עצמאות כלכלית כפי שהיא סייעה כבר לרבים אחרים.  

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן