news08.net/ads.txt

הממשלה אישרה: התקהלויות עד 20 איש, אולמות אירועים וברים עד 50

הערב (חמישי) התקיים דיון בקבינט הקורונה לקראת הטלת מגבלות חדשות. רה”מ לא אהב בלשון המעטה את ההתנגשויות בינו לבין שרי כחול לבן ואיים בבחירות. 

 

לאחר השעה 20:00 הערב, אישרו שרי הממשלה על ההגבלות הבאות שככל הנראה ייכנסו לתוקף בשבוע הבא:

• עד 50 איש באולמות אירועים, ברים ומועדונים

• שר האוצר מנע את הגבלת מספר הסועדים במסעדות – יובא לדיון נוסף בשבוע הבא

• תפילות והתקהלויות – עד 20 איש‎

ראש הממשלה החליפי ושר הביטחון בני גנץ בקבינט הקורונה: “פיקוד העורף הוא מערכת שנולדה לפעול באירועים כמו זה שאנחנו נמצאים בו. כל עניין האופרציה חייב לעבור לפיקוד העורף ולמשרד הביטחון. אנחנו נדרשים לעבור למודל הפעלה שהחלטות מדיניות מתקבלות בקבינט, משרד הבריאות מגדיר את הרגולציה ומשרד הביטחון הוא הגורם המבצע.”

עוד הציע גנץ ליצור תו ייחודי לאירועים שקורים בשטחים פתוחים: “התו הסגול לא רלבנטי לאולמות אירועים. אני מציע שנפתח תו לבן שיסדיר אירועים גדולים בחוץ תוך פיקוח הדוק. זו עבודת מטה שאני מציע להתחיל כבר היום”.

שר הבריאות אדלשטיין בקבינט הקורונה: “פיקוד העורף וקציני וחיילי צה”ל שותפים יקרים שלנו. אבל כשאני רואה את ההודעות על הצורך בהעברת סמכויות ממשרד הבריאות, בלקסיקון שלי זה לא נקרא להיכנס מתחת לאלונקה. זה נקרא פוליטיקה על חשבון אזרחי ישראל”.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן