news08.net/ads.txt

המצב הכלכלי של ניב נחמיה, הפצוע מפיגוע הדקירה מיבנה – הורע; ממשיכים לגייס כספים בכדי לסייע למשפחה

ניב נחמיה נפצע אנוש בפיגוע דקירה באוגוסט 2017 בסניף שופרסל ביבנה. מחבל מהכפר יטא התנפל עליו מאחור ודקר אותו 14 דקירות בכל חלקי גופו. ניב, גיבור ישראל, נאבק במחבל בידיים חשופות בכל כוחו בכדי להגן על עצמו וכדי למנוע מהמחבל לפגוע בקורבנות נוספים. כשהוא פצוע אנוש ומדמם הוציא ניב את הסכין מידיו של המחבל כאשר הצילומים הנוראיים ממצלמות האבטחה של שופרסל נגעו לליבה של מדינה שלמה.

אבל הפיגוע הפך להיסטוריה במדינה ובעיקר לצלקת במשפחת נחמיה שנקלעה לקשיים רבים. בשנתיים וחצי האחרונות נותח ניב פעמים רבות וטיפולי השיקום הפכו חלק משגרת חייו. הוא סובל מכאבים נוראיים ומתקשה לדבר – לאחר שדקירה בצוואר פגעה במיתרי הקול. אבל כמו גיבור אמיתי הוא נלחם, נאבק ואפילו חזר לעבוד ומסייע לרעייתו סיגל לפרנסה את חמשת ילדיהם.

כאמור, המצב הכלכלי של המשפחה הורע משמעותית כתוצאה ישירה מהפיגוע, שכן הכנסותיהם של ניב וסיגל, המתגוררים בקרית עקרון, הצטמצמו משמעותית. תקופה ארוכה שימשה סיגל אמא וגם אבא לילדים. תוך שהיא נושאת את עול המשפחה כולה על כתפיה, היא נאלצה להפחית את היקף משרתה. נוסף לאתגרים הישירים שהוליד הפיגוע סובל בנם בן ה-4 מתסמונת פראדר ווילי (Prader-Willi syndrome) – הפרעה נוירולוגית התנהגותית נדירה שבין מאפייניה: אכילה מוגזמת המלווה בהשמנת יתר, איחור בהתפתחות המוטורית והשפה, ובמרבית המקרים פיגור שכלי בדרגות שונות.

בחודשים האחרונים יזמו אנשים טובים פרויקט גיוס המונים שבעוד 24 ימים יסתיים כאשר כרבע מיליון שקלים גוייסו עד כה, מתוך מיליון הנחוצים. התרומות שלכם יסייעו למשפחת נחמיה להתגבר על המכשולים הכלכליים שפקדו אותם בעקבות הפיגוע, יסייעו במעבר לבית מונגש, טיפולים שיקומיים, רכישת תרופות וניתוחים עתידיים. נוסף לאלה ישנם טיפולים פסיכולוגיים לילדים ביניהם ילד בן 7 שזקוק לשיקום של ממש.

הם לא מתביישים להודות כי ניב זקוק נואשות לכל טיפול! קופת החולים וביטוח לאומי מגבילים עם מספר מינימלי של טיפולים ונערמים קשיים בדרך לקבלת טיפולים נוספים. יצוין כי אנשים טובים רבים מקיפים את המשפחה ועושים את המירב בכדי לסייע כדוגמת איש העסקים גיא אגמון, ידיד המשפחה והפעיל החברתי רונן קולטקר,. בנוסף ראש מועצת קריית עקרון, חובב צברי, המנכ”לית רינת דנון ונציגים מן המועצה נפגשו עם סיגל והעמידו לרשותה שורה של הצעות לסייע ולשפר ככל שניתן את רווחתם ביישוב. כמו כן, איש העסקים אריק אלון, בעלי ‘שיבולת השרון’ במזכרת בתיה, תורם למשפחה מצרכים ומאפים מבית העסק ביד נדיבה.

שותפה משמעותית בהוצאות פרויקט זה לאור היא עמותת “איש צדיק היה”. חברי העמותה, ובראשם הרב חיים אידלס, התאגדו למען מטרה משותפת: לעזור, לסייע, לתמוך ולשקם ככול שניתן משפחות ויחידים, נצרכי עם ישראל.

מעוניינים להשתתף בסיוע למשפחת נחמיה? לחצו כאן. יצוין כי התרומות מוכרות לצרכי מס.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן