news08.net/ads.txt

המשאית השמחה הגיעה לרחובות; חבר המועצה, פנחס הומינר: “העניק מעט רגעי שמחה לתושבים שחגגו בבתיהם”

גם בימים שבהם נדרש הציבור לשבת בביתו הצליחה עיריית רחובות להכניס את חגיגות ל”ג בעומר לבתים עם משאית השמחה שפעלה אמש , ליל ל”ג בעומר. והיום (שלישי) במיזם מיוחד לו היו שותפים ראש העיר רחמים מלול, מחזיק תיק הכספים והאחראי על קידום בין מגזרי פנחס הומינר ומחזיק תיק מורשת ישראל ויו”ר חוויות חבר המועצה אמיתי כהן, סבבה משאית שמחה בשכונות העיר.


על המשאית הוצג מיצג מיוחד: “נהגו כבוד זה בזה”, שכלל את דגמי בתי הכנסת המרכזיים ברחבי העיר, וקלידן ואמן ששוררו את שירי ל”ג בעומר, תוך כדי נסיעה בשכונות העיר. ממרפסות הבתים הצטרפו לשמחה אלפי תושבים.
מחזיק תיק הכספים ואחראי על פעילות קידום בין מגזרי, חבר המועצה פנחס הומינר: “השנה לצערנו לא ניתן היה לחגוג את ל”ג בעומר בעשרות אירועים כפי שיש מידי שנה, אבל החלטנו בכל זאת להעניק מעט רגעי שמחה לתושבים שחגגו בבתיהם. מלבד המוזיקה הוצג מיצג מיוחד המתאים לימים אלה שבהם בתי הכנסת סגורים בהתאם להנחיות, והצגנו בהם את המודלים של בתי הכנסת המרכזיים בעיר. המיצגים הם פרי יצירתו של האמן הרב משה עמית. אני מודה לראש העיר רחמים מלול על הירתמותו לנושא ומקווה שנזכה לימים שמחים עוד יותר”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן