news08.net/ads.txt

הנער שנדקר ברחובות: תושב קרית עקרון

המשטרה: ע"פ גורמי רפואה באורח קשה ופונה לקבלת טיפול רפואי במרכז הרפואי קפלן, הרקע ככה"נ פלילי

הנער שנדקר לפני זמן קצר (ראשון) ברחובות הינו תושב קרית עקרון.

לפי המרכז הרפואי קפלן מקבוצת כללית: נער בן 16 מקרית עקרון הובהל עם דקירות בחזה ובבטן, מאירוע שהתרחש ברחובות. בשלב זה הוא מוגדר במצב קשה ומטופל בחדר הטראומה של בית החולים.

כפי שפורסם בחדשות אפס שמונה, בדיווח הראשוני. צוותי הרפואה של איחוד הצלה העניקו סיוע ראשוני לנער כבן 17 שנפצע באורח קשה ברחוב שלמה גולדין ברחובות.

חני וקנין ואדל גזיאל חובשות איחוד הצלה מסרו: "כשהגענו למקום נתקלנו בנער שלדברי עוברי אורח נפצע באורח בינוני כתוצאה מאלימות בפארק. לאחר הסיוע הרפואי הראשוני שהענקנו לו בזירה (תוך עצירת הדימומים) הוא פונה להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים קפלן".

מהמשטרת נמסר: שוטרי תחנת המשטרה ברחובות פתחו לפני זמן קצר בחקירה עם קבלת דיווח על אירוע קטטה בעיר במהלכו נפצע קטין כבן 16 שזהותו טרם ידועה, ע"פ גורמי רפואה באורח קשה ופונה לקבלת טיפול רפואי במרכז הרפואי קפלן, הרקע ככה"נ פלילי.

שוטרי התחנה מבצעים סריקות ואוספים ראיות בזירה, לאיתור חשודים.

◼️ לקבוצת חדשות קרית עקרון בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות רחובות והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: תיעוד מבצעי מד"א

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן