news08.net/ads.txt

אילת: אלה הסדרי התנועה של משטרת ישראל – ביום הזיכרון וביום העצמאות

 

משטרת מרחב אילת, השלימה את היערכותה לקראת אירועי יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה וחגיגות יום העצמאות ה-74 למדינת ישראל. במהלך אירועי יום הזיכרון, אירועי הבידור בערב יום העצמאות ולאורך כל יום העצמאות, תעבוד משטרת אילת במתכונת מעובה, במסגרתה ייפרסו עשרות שוטרים, לוחמי יס”מ, מג”ב ומתנדבים, וזאת, על מנת לשמור על הסדר הציבורי ולהבטיח את שלומים וביטחונם של המשתתפים באירועים השונים. 

טקס יום הזיכרון העירוני

ביום שלישי 3.5.22 החל מהשעה 12:00 לא תתאפשר חנית רכבים ברחוב חטיבת הנגב משני צדדיו (מרחוב גן בנימין ועד רחוב דרך יותם). כמו כן, לא תתאפשר חניית רכבים בחניית הקונסרבטוריון וחניית העפר הסמוכה לו. החל מהשעה 19:00 ייחסם רחוב חטיבת הנגב לתנועת רכבים. (מרחוב גן בנימין ועד רחוב דרך יותם).
עד השעה 1930 תותר כניסת רכבי נכים ומשפחות שכולות (יש להגיע מכיוון שדרות התמרים), תתאפשר חנייתם במתחמי החנייה הסמוכים לקונסרבטוריון.

ביום רביעי, 4.5.22, ייערך טקס האזכרה הממלכתי בחלקה הצבאית בבית העלמין אילת לציון זכר הנופלים.

חניית רכבי משפחות שכולות תתאפשר סמוך לכניסת החלקה הצבאית. חניית רכבים לבאי הטקס תתאפשר בשני מתחמים: חניית עפר עליונה מצדו הימני של בית העלמין וחנייה תחתונה הסמוכה לחלקה הצבאית. בתום הטקסים, צפויה תנועת רכבים ערה ועומסי תנועה. אנא, הימנעו מהגעה ברכבים פרטיים. משטרת ישראל קוראת לציבור לנהוג באיפוק וסבלנות הראויים ליום זה.

אירועי הבידור המרכזיים בבסיס חיל הים ובטיילת
ביום רביעי בערב, ערב יום יום העצמאות, החל מהשעה 20:00 יחלו אירועי הבידור המרכזיים בבסיס חיל הים והטיילת. במסגרת אירועי הבסיס הפתוח, תתקיים תצוגת כלים של יחידת השיטור הימי במשטרת אילת. החל מהשעה 18:00 ועד השעה 00:30, תיחסם לתנועה דרך הים בין כיכר התנועה הסמוכה למלון אריה ועד לכיכר התנועה הסמוכה לחוף החשמל. הציבור מתבקש להימנע מהגעה ברכבים פרטיים לאזור ולהשתמש בדרכים חלופיות. כמו כן, לא תותר כניסה עם כלי נשק למתחם הבסיס הפתוח. לאורך הערב, יוצבו עשרות שוטרים, לוחמי יס”מ ומג”ב במתחמי הבידור, בבסיס חיל הים, בטיילת ובמרכזי הבילוי וזאת, על מנת לשמור על הסדר הציבורי ולהבטיח את שלומם וביטחונם של החוגגים. שוטרי מחלק הנוער, בשיתוף סיירת ההורים העירונית, יסיירו במקומות הבילוי ובחופים, ויפעלו למניעת שימוש באלכוהול וסמים בקרב בני הנוער.

יום חמישי, יום העצמאות
ייערך משט מיוחד של חיל הים במסגרתו יפליגו לאורך חופי המפרץ כלי השיט של יחידת השיטור הימי במשטרת אילת. גם ביום זה, נערכת משטרת אילת במתכונת מעובה, להבטחת שלומם וביטחונם של תושבי העיר אילת, חבל אילות ואורחיה. בכבישי הכניסה לעיר, (90,12) ימוקמו מחסומים והשוטרים יבצעו בידוק של המבקשים להיכנס לעיר. משטרת ישראל, פועלת ועושה כל שביכולתה על מנת להבטיח את קיומם של האירועים השונים ולאפשר השתתפותו של הקהל. המשטרה קוראת לציבור החוגגים והמבלים, לגלות ערנות לנעשה בסביבתם ולפנות לסיוע בכל צורך לשוטרים הממוקמים במתחמים השונים או לדווח למוקד 100 על כל אירוע חריג.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
שי שייקב
שי שייקב
1 year ago

דרושים לעבודה בקלדנות, עבודה נוחה בשעות הפנאי, אפשרות למשרה חלקית או מלא, שכר בסיס + בונוסים עם שכר שעתי הולם של 45 לשעה! עם אפשרות להתקדם, מתאים לכולם, לפניות נא לשלוח קורות חיים באימייל – [email protected]

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
שי שייקב
שי שייקב
1 year ago

דרושים לעבודה בקלדנות, עבודה נוחה בשעות הפנאי, אפשרות למשרה חלקית או מלא, שכר בסיס + בונוסים עם שכר שעתי הולם של 45 לשעה! עם אפשרות להתקדם, מתאים לכולם, לפניות נא לשלוח קורות חיים באימייל – [email protected]

דילוג לתוכן