news08.net/ads.txt

הסוף לקמטים שלך נראה קרוב מתמיד

זוכה פרס נובל, טכנולוגיה של נאס”א וייצור ישראלי לחלוטין. הסוף לקמטים שלך נראה קרוב מתמיד.

סדרת מכשירי נונה של פרמייר משנה את חוקי המשחק ואת מראה הפנים שלכם.

הקמטים על המצח, הקמטוטים ליד העיניים, הקווים שמופיעים פתאום בוקר אחד. למי מאיתנו זה לא קרה? למי מאיתנו זה לא מפריע?

כשליש מהנשים הבוגרות בישראל פונות להתערבות אסתטית כזאת או אחרת, וכ-45% מהן שוקלות או מתכננות לעשות התערבות אסתטית כזאת בעתיד. למה? כי זה מפריע להן. מפריע לנו. שנים אמרו לנו שאין מה לעשות. אז זהו, שלא כולם חושבים ככה.

ביקוש של מאות אלפי נשים וגברים לפתח מכשיר אנטי אייג’ינג ללא תלות במוצרים משלימים הוביל את המעבדות המתקדמות של חברת פרמייר לאחד כוחות עם מהנדסי הטכניון בהובלת פרופסור סמוט’, זוכה פרס נובל וחוקרים נוספים מאוניברסיטת ברקלי בארה”ב, לכדי פיתוח וייצור מכשיר “נונה”, מכשיר אנטי אייג’ינג חכם לשימוש ביתי.

מדובר באחת הטכנולוגיות המתקדמות בעולם לטיפול בעור, כולל הפחתת פגמים וצלקות. מחקר של אוניברסיטת הארוורד בחן את הטכנולוגיה ומצא כי בקרב 90% מהמשתתפים נצפה שיפור ממשי במרקם העור: כיווץ נקבוביות, הפחתה בפיגמנטציה ושיפור ממשי במראה הקמטים.

הטכנולוגיה המתקדמת הזאת של פרמייר, המשתמשת באור אדום ואינפרה אדום, שפותחה במקור ע”י סוכנות החלל נאס”א, הביאה למכשיר אנטי-אייג’ינג ביתי מוצלח ביותר, שמציע תוצאה מקצועית, מוכחת ובטוחה לבעיות האנטי אייג’ינג – בלי לצאת מהבית.

המכשיר מחזיק באישור FDA 510K האמריקאי המוכיח את רמת הבטיחות הגבוהה בשימוש במכשיר, ובתוצאות של ניסוי קליני מדעי המורות על יעילות בטיפול בסימני הגיל, בלי הגבלת שימושים. בנוסף המכשיר מאושר לשימוש על ידי משרד הבריאות בישראל.

ומה הכי חשוב כאן? שאת התוצאות, אפשר לראות כבר לאחר הטיפול  הראשון.

לפרטים נוספים ורכישה לחצו כאן.

צילום: יחצ

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן