news08.net/ads.txt

הסטנדרטים של אלדד פרי בשכונת המדע: קירות מסך המעטרים את כל חזית הבניין, מזרקה וחשמל חכם

פרויקט המגורים פרי פקאן, הפרויקט החמישי של יזם הנדל”ן אלדד פרי המתאכלס בעיר השנה, כולל את המזרקה הראשונה בעיר, חיפוי של קירות מסך ייחודיים מרצפה עד תקרה המעטרים את כל חזית הבניין וחשמל חכם בכל הבתים. בכך למעשה ממשיכה חברת פרי נדל״ן, לבסס את מעמדה כחברת הבניה הגדולה ברחובות ומשלימה בימים אלו את האישורים לקראת אכלוס

לאחרונה השלימה חברת פרי נדלן בבעלותו של היזם אלדד פרי את קבלת האישורים האחרונים לקראת אכלוסו של פרויקט פרי פקאן מהפרויקטים המיוחדים והיוקרתיים ביותר שידעה העיר רחובות הכולל מזרקה, קירות מסך וחשמל חכם בכל הבתים כמקובל בפרויקטים המובחרים של תל אביב. הפרויקט, שנבנה במתכונת יזמית, כולל 54 יח”ד בשני בנינים זהים בני 9 קומות, אשר כל הדירות בו נמכרו והוא ממוקם בשכונת רחובות המדע הסמוכה למכון ויצמן.

פרי פקאן הינו הפרויקט החמישי שחברת פרי נדל”ן מאכלסת השנה בעיר רחובות (טופס 4 יתקבל בימים הקרובים). לאחרונה הודיעה החברה על אכלוסו של פרויקט ״דובנבוים 8״ – בניין בוטיק מרשים במיקום מרכזי המשקיף לעיר וזאת לאחר שהשלימה בהצלחה את מסירת הדירות בפרויקט ׳דוד מזרחי׳ ובפרויקט ווילקומיץ׳. קודם לכן מסרה החברה פרויקט מגורים נוסף ברחוב גורודסקי ובקרוב צפויים להתקבל טופסי אכלוס גם לפרויקט שנבנה ברחוב הפלמ״ח.

לדברי ליאור ברדוגו, מנכ״ל פרי נדל״ן ״אכלוס פרויקט פרי פקאן הוא אבן דרך נוספת של פרי נדל״ן בביסוס מעמדה כחברת בניה מהמובילות ברחובות. מדובר בפרויקט יזמי שתוכנן ונבנה בסטנדרטים גבוהים והביא לשכונה את בשורת בנייני היוקרה של תל אביב. אנו גאים להיות חלק מאבני הבניין של העיר. מלבד העברת משרדי החברה לרחובות, אנו בשלבים מתקדמים של תכנון פרויקט הדגל שלנו בעיר ונמשיך להשקיע בה גם בשנים הקרובות״.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן