news08.net/ads.txt

הסכם יישום בענף הבנייה, לגיוס עובדי בניין מסרי לנקה

חרבות ברזל: בהובלת שר הפנים, נחתם עם ממשלת סרילנקה הסכם יישום נוסף בענף הבנייה, לגיוס עובדי בניין במסגרת ההסכם הבילטראלי בין המדינות

משלחת רשות האוכלוסין וההגירה, בראשות ראש מינהל עובדים זרים, עינבל משש, נחתה בישראל לאחר פגישות עבודה אינטנסיביות להאצת גיוס עובדי חקלאות, בעיקר בעת הנוכחית בה נדרשות ידיים עובדות.

במהלך הביקור, נערך מפגש עם עובדים שאותרו לעבודה בענף החקלאות ומיועדים להגיע לישראל. ההסכם החדש שנחתם אתמול עם נציגי הממשלה הסרילנקית סולל את הדרך להבאת עובדי בנייה מקצועיים מסרילנקה, ונכון להיום מדובר במכסה חדשה של עובדים שנדרשים לענף.

נסיעת המשלחת הינה המשך ישיר לצעדים רבים שננקטו בשבועות האחרונים, בהובלת מנכ״ל רשות האוכלוסין וההגירה אייל סיסו, לרבות פגישות עם נציגוי שגרירויות, החלטות על הקלות ועוד. הקבוצה הראשונה של כ- 300 עובדים צפוייה להגיע מסרילנקה בעוד כשלושה שבועות ולאחריה מתוכננות קבוצות נוספות בטיסות ייעודיות לעובדי החקלאות.

במקביל, פועלת הרשות לחדש את כניסת העובדים הזרים מתאילנד שמבקשים לשוב לישראל.

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – נדל”ן, כלכלה ועסקים לחצו כאן

צילום: רשות האוכלוסין וההגירה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן